„Aston Martin DBX707“ įkvėpė DBX modelio dizainas, dinamika ir inžinerija. Tačiau kiekviena atskira dalis, kuri prisideda prie galios, tikslumo ir unikalaus sportinio stiliaus, buvo gerokai patobulinta. Kaip pabrėžia „Aston Martin“ dizaino padalinio vadovas Marekas Reichmanas, „Aston Martin DBX707“ išvaizda gimė iš pasitikėjimo jausmo, nes vertinant jo dinamiką – tai neabejotinas lyderis šiame segmente.

„Kai esi šis SUV, nebereikia stengtis kažko įrodyti. Užtenka susitelkti ties tomis savybėmis, kurios išryškina DBX707 modelį kaip sportiškiausią SUV. Tam tikras formas būtent tai ir įkvėpė. Didesnės grotelės, masyvus galinis aptakas ir papildomai užsakomi 23 colių ratai. Tuo tarpu sukurti nauji slenksčiai ir itin išraiškingas galinis buferis leido DBX707 sukurti itin raumeningą ir atletišką siluetą. Nepaisant savo galios, DBX707 toliau spinduliuoja tuo pačiu grožiu ir elegancija, be kurios neįsivaizduotumėte „Aston Martin“, – apie naujojo DBX707 filosofiją ir linijas pasakoja jis.

Legendinis „Aston Martin“ greitis

3,3 sekundės – tiek užtrunka DBX707, kol įsibėgėja iki 100 km/val. Tai yra kiek daugiau nei sekunde greičiau nei standartinis DBX modelis. Ir tai yra labai daug. Įspūdingą pagreitį „Aston Martin“ pavyko pasiekti į 4 litrų V8 variklį sumontuojant naujas turbinas ir pakeičiant variklio valdymo programą. Rezultatas – 707 AG ir 900 Nm. Tokią galią pažaboti galėjo tik visiškai nauja „Aston Martin“ 9 laipsnių pavarų dėžė. DBX707 šiuo metu savo pagreičiu yra pranašesnis nei galingiausias serijinis „Aston Martin“ modelis „DBS Superleggera“.

Papildomų dinamikos resursų „Aston Martin“ inžinieriai ieškojo ir stabdžiuose. DBX707 jau standartinėje įrangoje turi anglies keramikos stabdžius su masyviais diskais. Lengvesnė ir karščiui laidesnė medžiaga leido ratuose sutaupyti net 40,5 kilogramo, o tai leidžia automobilio ratams greičiau ir preciziškiau sukibti su keliu. Stabdžių sistema čia taip pat žymiai sportiškesnė, todėl stabdis akimirksniu reaguoja į paspaudimą ir leidžia tiksliai dozuoti stabdymo jėgą. Papildomu stabdžių aušinimu čia rūpinasi naujo dizaino dugno apsauga su specialiais aušinimo kanalais.

Tobulas balansas

Naujo dizaino 23 colių ratai ne tik pabrėžia agresyvų DBX707 sportiškumą, bet ir greičiau reaguoja į vairo pasukimą ir leidžia lengviau keisti automobilio pusiausvyrą trasoje. Čia taip pat sumontuotas naujos kartos elektroninis riboto slydimo slydimo diferencialas su trumpesniu perdavimo santykiu. Todėl DBX707 gali ne tik startuoti žymiai staigiau, bet ir pasiųsti 100 proc. galios į galinius ratus, taip paverčiant jį tikru sportiniu automobiliu.

Kaip ir įprastame DBX modelyje, moderni orinė pakabos sistema gali akimirksniu pakeisti sportišką DBX707 charakterį į komfortišką miesto automobilį arba nuotykių ieškotoją ten, kur pasibaigia kelias.

Unikalus sportiškumas

Sportine dvasia naujasis DBX707 spinduliuoja ir viduje. Čia jis vairuotoją pasitinka jau standartinėje įrangoje esančiomis sportinėmis sėdynėmis. Interjerą galima kurti pasitelkiant odos ir „Alcantara“ audinius, taip pat naudojant pusiau anilino odą su įspaustu „Aston Martin“ sparnų logotipu ir kontrastuojančiomis siūlėmis.

Sportišką atmosferą salone kuria ir tamsinto chromo elementai, kurie elegantiškai dera su juoda „Piano“ medžio apdaila ar papildomai užsakoma anglies pluošto bei bronzos apdaila. Žinoma, ieškantys kažko daugiau, gali savo DBX707 susikurti „Q by Aston Martin“ dizaino padalinyje. Nuo unikalių grafinių elementų ir vienetinių apdailų salone ir išorėje. Fantazija čia vienintelė riba.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją