Pirmasis į prekybą jau šių metų vasario mėnesį bus išleistas 380 kW (517 AG) visais keturiais ratais varomas „Taycan GTS Sport Turismo“, kurio kaina prasideda nuo 132 786 eurų. Vėliau, nuo kovo vidurio, rinkas pasieks ir kiti gamos modeliai: 240 kW (326 AG) turintis „Taycan Sport Turismo“ su galiniais varančiaisiais ratais, kurį įsigyjant papildomai galima rinktis talpesnę bateriją ir galingesnį 280 kW (380 AG) variklį. Šio modelio kaina prasideda nuo 86 495 eurų.

Taip pat kovo viduryje pasaulį išvys 320 kW (435 AG) visais varomais ratais „Taycan 4S Sport Turismo“, kurį perkant papildomai irgi galima rinktis talpesnę bateriją bei 360 kW (490 AG) variklį. Šio modelio kaina prasidės nuo 107 439 eurų.

Dar vienas pasirinkimas – 460 kW (625 AG) visais varomais ratais „Taycan Turbo Sport Turismo“, kurio kaina prasideda nuo 153 968 eurų. Daugiausia galios trokštantiems bus pasiūlytas ypatingai galingas 460 kW (625 AG) visais varomais ratais „Taycan Turbo S Sport Turismo“, kurio kaina prasideda nuo 187 288 eurų. Pastarasis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 2,8 sekundės, o didžiausias pasiekiamas greitis – 260 km/val.

„Porsche“ pažymi, kad ilgiausią atstumą vienu įkrovimu galės nuvažiuoti „Taycan 4S Sport Turismo“ modelis. WLTP testų metu atliktais skaičiavimais – iki 498 km.

Daugiau erdvės

Porsche Taycan Sport Turismo“, kaip ir kiti šios gamos modeliai, pasižymi sportišku siluetu, tačiau pastarasis modelis išsiskiria nuožulniai į apačią svyrančia stogo linija. Nepaisant to, vidaus aukštis automobilio gale yra 45 milimetrais didesnis nei „Taycan“ sedane, o virš vairuotojo sėdynės – papildomais 9 mm.

Tikslus bagažinės tūris priklauso nuo pasirinktos įrangos. Pasirinkus atitinkamas garso sistemas, bagažinė gali siekti 446 litrų. Pavyzdžiui, su „BOSE“ garso sistema, kuri „Taycan Turbo Sport Turismo“ modeliuose įeina į standartinį paketą, bagažinės tūris siekia 405 litrų. Bet kuriuo atveju, nulenkus galines sėdynes, bagažinės tūris papildomai padidėja ir gali siekti atitinkamai 1 171 arba 1 212 litrų. Be to, papildomai daiktams susidėti skiriama 84 litrų talpa po kapotu.

Viena didžiausių naujienų trečiosios serijos „Taycan“ modeliuose – tai didžiulis panoraminis stogas, suskirstytas į 9 segmentus, kurių kiekvieną galima valdyti atskirai. Tai reiškia, kad galima užtemdyti visą stogą arba tik atskirus jo segmentus. Vairuotojo ir keleivių patogumui, taip pat galima įjungti apsaugą nuo atspindžių.

„Taycan Sport Turismo“ vairuotojas, naudodamasis nuotoline parkavimosi sistema, gali pasistatyti automobilį ar išvažiuoti iš parkavimosi vietos net nesėdėdamas už automobilio vairo. Automatiškai galima parkuotis ir statant automobilį lygiagrečiai stovinčiam automobiliui, lygiagrečiai kelkraščiui ar garaže. Sistema automatiškai nustato erdvę ir ultragarsiniais jutikliais bei kamera ją išmatuoja.

Lyginant su paskutiniuoju atnaujinimu pernai, be „Apple Car Play“ į „Porsche“ komunikacijos valdymo sistemą integruota ir „Android Auto“. Taigi, dabar vairuotojai gali naudoti ne tik „iPhone“, bet ir išmaniuosius telefonus su „Android“ operacine sistema.

Be to, balso kontrolės funkcija dabar dar geriau supranta sakomus nurodymus. Navigacijos sistema daug greičiau apskaičiuoja maršrutus, naudoja internetines paieškos sistemas, kad surastų lankytinas vietas ir informaciją pateikia aiškiau. Taip pat dar labiau patobulintas ir įkrovimo planuoklis, parenkantis greito įkrovimo stoteles ir padedantis išvengti trumpų sustojimų. Taip pat atsirado galimybė įkrovimo stotis filtruoti pagal pajėgumą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją