Pirmą kartą į „Multivan“ bus montuojami aukščiausių technologijų asistentai, pažangios valdymo ir multimedijos sistemos. Automobilis tapo ir gerokai saugesnis. Lietuvoje išankstiniai naujojo „Multivan“ pardavimai prasidės šių metų spalio viduryje.

Naujasis „Multivan“ nuo šiol tampa talentingu ir visapusišku automobiliu: versija su iš tinklo kraunama jėgaine leis laikinai keliauti be emisijų, o įspūdingas vienu baku įveikiamas atstumas jį paverčia tobulu furgonu ilgoms kelionėms. Iki 4053 litrų talpos erdvė kroviniams leis perkraustyti visą butą ar pasiimti bet kokį už jachtą ar sklandytuvą mažesnį sporto inventorių. Nepaisant to, 2000 kg siekiantis tempimo pajėgumas leis vežtis ir juos.

Vienas automobilis – begalė galimybių

Šiuo septynviečiu galinčiu tapti automobiliu „Volkswagen Commercial Vehicles“ į junglią ir skaitmeninę ateitį perkelia specialų automobilizmo jausmą. Sukurtas šeimoms ir aktyviems sportiškiems žmonėms, šis daugiafunkcinis automobilis savo nauja sėdėjimo ir krovinių skyriaus sistema atitinka gausybę mobilumo scenarijų. Tai pabrėžia ir tai, kad bazinės komplektacijos „Multivan“ iškart turi prailgintą ratų bazę su dar daugiau vietos kroviniams. Taip pat prognozuojama, kad dėl savo lankstumo, aukštos kokybės ir į ložę panašaus interjero, „Multivan“ išaugins verslui skirto pavėžėjimo transporto rinkos dalį.

Nulis emisijų – pirmasis iš tinklo kraunamas „Multivan“

Viena svarbiausių užduočių „Multivan“ kūrėjams buvo pasiūlyti jį ir su iš tinklo kraunama hibridine jėgaine. Tai leidžia suderinti keliones be emisijų mieste ir ilgą vienu degalų baku nuvažiuojamą atstumą. Ši elektrinį motorą ir benzininį TSI variklį apjungianti „eHybrid“ sistema išvysto 160 kW/218 AG.

Dėl 13 kWh talpos ličio jonų baterijos, „Multivan eHybrid“ miesto keliones gali įveikti vien elektra. Iš tinklo kraunama hibridinė jėgainė buvo sukurta taip, kad pagal nutylėjimą užsivestų elektriniu režimu ir automatiškai leistų įveikti nedidelius atstumus be emisijų. Benzininis TSI variklis įsijungia tik viršijus 130 km/val. greitį.

3 keturių cilindrų varikliai – 2 turbobenzininiai ir 1 turbodyzelinis

Priekiniais ratais varomą „Multivan“ bus galima pasirinkti ir su vienu iš dviejų 4 cilindrų turbobenzininiu varikliu – 100 kW/136 AG arba 150 kW/204 AG. Kitąmet bus galima pasirinkti ir keturių cilindrų dyzelinį TDI variklį, kuris išvysto 110 kW/150 AG.

Standartiškai komplektuojama automatinė pavarų dėžė

Visos „Multivan“ versijos bus komplektuojamos su automatine DSG pavarų dėže. Šešių bėgių DSG pavarų dėžė buvo sukurta specialiai „eHybrid“ iš tinklo kraunamai jėgainei – ji veikia kartu su elektriniu motoru. TSI, o vėliau ir TDI, versijos bus komplektuojamus su 7 pavarų DSG greičių dėže. Pirmą kartą „Multivan“ bėgių perjungimas vyks elektroniškai, pasitelkiant ypač paprastą bėgių perjungimo svirtelę centrinėje konsolėje.

Pusiau autonominis vairavimas su „Travel Assist“

Siūlomas vairuotojo asistentų skaičius gerokai išaugo – priklausomai nuo komplektacijų, jų gali būti daugiau nei 20. Standartiškai montuojama „Car2X“ lokalaus įspėjimo sistema, „Front Assist“ stebėjimo sistema su „City Emergency Braking“, apsaugos nuo mėtymosi sistema „Turn-off Assist“, „Dynamic Road Sign Display“, juostos palaikymo „Lane Assist“ su greičio palaikymo sistemos. Inovatyvi „Travel Assist“ sistema apjungia adaptyvią greičio palaikymo ir juostos išlaikymo sistemas, kurios leidžia pusiau autonomiškai keliauti iki 210 km/val. greičiu. Ši sistema smarkiai pagerina vidutinių ir ilgų kelionių saugumą bei komfortą.

Įspūdingos proporcijos – ilgesnė ratų bazė, plotis ir ilgis.

„Multivan“ proporcijos atspindi pokyčius. Palyginus su pirmtaku, bazinė versija tapo ilgesnė ir platesnė. „Volkswagen Commercial Vehicles“ šiek tiek sumažino „Multivan“ aukštį, tačiau vietos salone liko tiek pat, o su nauju panoraminiu stoglangiu – dar daugiau. Be veidrodžių „Multivan“ plotis siekia 1941 mm (37 mm daugiau nei „Multivan 6.1“), ilgis – 4973 mm (+69 mm), o aukštis – 1903 mm (-47 mm). Ratų bazės ilgis – 3124 mm (+124 mm). Ir vėl bus siūloma ilgesnė „Multivan“ versija, kuri turės identišką ratų bazę, tačiau jos ilgis nuo priekinio iki galinio bamperio sieks 5173 mm.

Charizmatiškas kėbulas – žinomiausio pasaulyje furgono DNR

Dizainas naujas, tačiau tai vis dar vienareikšmiškai „Multivan“. Jis išliko unikalus, nes šio modelio ištakos taip pat unikalios. Iškart matyti, kad šio modelio pirmtakų DNR atliko lemiamą vaidmenį kuriant naująjį „Multivan“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)