4,58 metro ilgio ID.4 gaminamas ant tik elektromobiliams skirtos „Volkswagen“ MEB platformos. Ji leidžia pasiūlyti tiek erdvės salone, kiek aukštesnės klasės visureigyje su vidaus degimo varikliu. Minimalistinį saloną pabrėžia prabangios apdailos medžiagos, valdymas be mygtukų ir naujausios technologijos. Priklausomai nuo galinių sėdynių pozicijos, bagažinėje telpa nuo 543 iki 1575 litrų krovinių. Papildomai galima pasirinkti tempimo kablį, kuris leidžia vilkti 1000 kg svorio priekabą su stabdžiais (į iki 12 proc. įkalnę). Visais ratais varomas GTX gali tempti iki 1200 kg svorio priekabą.

ID.4 siūlo moderniausias technologijas rinkoje: „ID.Light“ intuityvųjį asistentą, papildytosios realybės projekcinį ekraną, kuris navigacijos nuorodas ir kitą svarbią informaciją projektuoja ant kelio, belaidę „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sąsają. „Volkswagen“ ID. savininkams nuotoliniu būdu atnaujins programinę įrangą kas tris mėnesius. Tai ne tik užtikrins sklandų ir saugų programinės įrangos veikimą, bet ir galės automobiliui suteikti naujų funkcijų – tam net nereikės apsilankyti atstovybėje.

ID.4 su 55 kWh baterija bus siūlomas su 109 kW/149 AG bei 125 kW/170 AG motorais ir vienu įkrovimu galės įveikti iki 340 km atstumą (pagal WLTP).

Visi ID.4 modeliai komplektuojami su CCS krovimo lizdu, kuris palaiko greitąjį tiesioginės srovės krovimą. Standartiškai maksimali įkrovimo galia sieks 50 kW, ją galima papildomai padidinti iki 100 kW.

„ID.4 GTX“ išvysto 220 kW/299 AG1 galią ir yra vienintelis ID.4 modelis su visų varančiųjų ratų pavara. 77 kWh talpos baterija, priklausomai nuo vairavimo sąlygų, vienu įkrovimu leidžia įveikti 480 km (pagal WLTP) ir palaiko 125 kW galios greitąjį įkrovimą, kuris per 30 minučių leidžia įveikiamą atstumą padidinti 300 km.

ID.4, kaip ir visi ID. šeimos modeliai, gaminamas ir pristatomas aplinkai neutraliu būdu. Jei savininkas krovimui naudoja žaliąją energiją, elektromobilis tampa neutraliu aplinkai visą jo eksploatacijos laiką.

ID.4 Lietuvoje pasirodė kovo pabaigoje ir sulaukė didelio klientų susidomėjimo – šiuo metu tai populiariausias bandomasis automobilis visose šalies atstovybėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)