Naująjį modelį „Subaru“ kūrė, bendradarbiaudama su „Toyota“. Dviejų Japonijos gamintojų bendras darbas leis universalią platformą ateityje pritaikyti ir kitiems bendrai kuriamiems elektromobiliams: „Subaru“ pasidalins savo patirtimi užtikrinant automobilių pravažumą, stabilumą kelyje bei pasyviojo saugumo sprendimus, o „Toyota“ bendrame projekte tobulins elektros sistemas.

Kol kas nėra oficialiai paskelbta, ar „Solterra“ bus nuolat varomas visais keturiais ratais, tačiau gamintojo išplatintame pranešime kalbama apie „Toyota“ patirtį, kuriant elektrinius ir hibridinius modelius, o „Subaru“ nuolatinė visų varomųjų ratų sistema akcentuotas kaip vienas stipriausių „Subaru“ kozirių. Todėl labai tikėtina, kad „Solterra“, kaip ir dera daugumai „Subaru“ modelių, turės „Symmetrical AWD“ sistemą.

Bendradarbiavimas su „Toyota“ turėtų padėti rasti naujų sprendimų, tobulinant automobilių dizainą, gamybos planavimą ir kitas inžinerines sistemas.

„Solterra“ vardas kilęs iš lotyniškų žodžių „sol“ (saulė) ir „terra“ (žemė). Pavadinimas liudija, kad ir „Subaru“, ir “Toyota“ jaučia atsakomybę dėl ekologinės situacijos mūsų planetoje ir pastangas skiria ekologiškiems transporto sprendimams.

Planuojama, kad 2022 metų viduryje „Subaru Solterra“ turėtų pasirodyti įvairiuose žemynuose – Europoje, Amerikoje (JAV ir Kanados atstovybėse) ir Azijoje (Japonijoje ir Kinijoje).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją