Gamintojas „Multivan“ dizainą atnaujino iš esmės. Nors šio, universalaus ir vieno originaliausių automobilių rinkoje, išvaizda buvo pergalvota, naujajame „Multivan“ atsispindi ir įžymiųjų jo pirmtakų DNR.

„Žengėme žingsnį į priekį ir patobulinome šio ikoniško automobilio charakterį, tačiau likome ištikimi „Bulli“ linijai ir išlaikėme jos bruožų. Sąmoningai stengėmės, kad visą kėbulą juosianti horizontali linija primintų T3 modelį“, – sako A. Kirzingeris.

Monolitinis dizainas atliepia pirmosios kartos „Multivan“, kuris keliuose pasirodė prieš 35-erius metus. Taip pat integruotas dizaino elementas iš T4 ir antrosios „Multivan“ kartos – lakoniškai į priekį po priekiniu stiklu ištęstas variklio gaubtas.

„Spalvingoji T istorija tęsiasi. Visiškai naujame „Multivan“ net iš pirmo žvilgsnio atpažįstamas charakteringas, aiškus ir nesenstantis „Bulli“ dizainas“, – pridūrė A. Kirzingeris.

Septynvietis penktosios kartos „Multivan“ pirmą kartą gaminamas ant MQB platformos. Tai ir prailginta ratų bazė leido sukurti įspūdingų proporcijų automobilį.

Naujasis „Multivan“ tapo platesnis, padidėjo ir atstumas tarp ratų, tačiau Alberto Kirzingerio komanda suteikė jam žemesnį profilį. Žaismas proporcijomis leido sukurti stiprų automobilio įvaizdį.

Patobulinta ir „Multivan“ aerodinamika, kuri leido sumažinti degalų sąnaudas ir padidinti pilnu baku įveikiamą atstumą.