Ryškių bruožų nestokojantį automobilį nuo pat debiuto lydėjo sėkmė. 2020-aisiais Europoje C3 pateko tarp septynių populiariausių miesto automobilių. Prancūzijoje, Ispanijoje, Portugalijoje, Danijoje, Slovakijoje, Bulgarijoje ir kitose didžiausiose rinkose šis hečbekas yra vienas iš trijų paklausiausių savo segmento modelių.

Tokia neatslūgstanti paklausa leido šiam modeliui ilgam laikui įsitvirtinti geriausiai parduodamo „Citroën“ automobilio pozicijoje. Trečios kartos „Citroën C3“ yra puikus pavyzdys, kad automobiliu galima susižavėti iš pirmojo žvilgsnio. Kita vertus, originalus stilius ir universalumas – tai tik keletas iš šio modelio privalumų.

2020 m. „Citroën“ pasistengė, kad sėkmės istorija tęstųsi: naująją markės tapatybę atspindintis priekinės dalies dizainas pakeitė automobilio išvaizdą, jis tapo komfortiškesnis, atsirado daugiau suasmeninimo galimybių ir buvo įdiegtos naujausios kasdienį naudojimą palengvinančios technologijos.

1 milijonas automobilių ir visi – skirtingi

Akimirksniu atpažįstamas C3 išsiskiria unikaliu charakteriu ir ryškiomis apdailos detalėmis. Stereotipų vis dar valdomoje rinkoje su šiuo miesto automobiliu „Citroën“ laužė nusistovėjusias taisykles. Modernus ir tvirtai atrodantis C3, kitaip nei dauguma šio segmento automobilių, visuomet buvo labai spalvingas modelis.

2016 m. debiutavęs C3 tapo pirmuoju masinės gamybos transporto priemone, suteikiančia klientams itin plačias, tačiau tuo pat metu tarpusavyje derančias suasmeninimo galimybes. Vėliau šis privalumas tapo skiriamuoju kitų „Citroën“ gamos modelių bruožu. 2020-aisiais debiutavęs trečios kartos C3 dar labiau praplėtė klientų, trokštančių susikomplektuoti automobilius pagal turimą viziją, galimybes. Modelio išskirtinumą geriausiai iliustruoja siūlomi 97 skirtingų išorės spalvų deriniai.

Neeilinės suasmeninimo galimybės kiekvienam pirkėjui suteikia itin daug laisvės sukurti automobilio išvaizdą pagal savo charakterį ir suteikti jam originalų stilių. Išorės apdailai galima rinktis populiariausias sezono spalvas arba apsistoti prie neutralių tonų gamos. Dizainą labai pagyvina kontrastingos spalvos stogas arba ryškios apdailos detalės. Kiekvienas klientas gali susikomplektuoti unikalų C3 – jis bus kitoks, nei pagaminti likusieji 999 999.

Išskirtinės kėbulo apdailos galimybės

C3 savo segmente iki šiol išsiskiria didžiausiomis suasmeninimo galimybėmis. Tai padaryti leidžia septynios siūlomos kėbulo spalvos, įskaitant du naujus itin ryškius atspalvius – „Elixir Red“ raudoną ir „Spring Blue“ mėlyną. Gamoje liko ir populiariausios spalvos – „Perla Nera Black“ juoda, „Steel Grey“ pilka, „Platinum Grey“ pilka, „Soft Sand“ smėlio ir „Polar White“ balta.

Taip pat siūlomi keturių skirtingų spalvų apdailos paketai, į kuriuos įeina ryškūs intarpai „Airbump®“ kėbulo apsaugose ir rūko žibintų rėmeliai. Greta įprastų juodų, baltų ir raudonų tonų klientai nuo šiol gali rinktis ir „Anodised Emerald“ smaragdo žalumo apdailos detales. Stogas gali būti nudažytas viena iš keturių spalvų, įskaitant šiuo metu itin populiarų „Emerald Blue“ mėlyną atspalvį, taip pat „Opal White“ baltą, „Onyx Black“ juodą ir „Aden Red“ raudoną. Atitinkamai priderinama ir veidrodėlių bei galinių statramsčių apdailos spalva. Stogas ir galiniai statramsčiai papildomai gali būti papuošti unikaliais grafinio dizaino „Red“, „Techwood“ bei „Emerald“ stiliaus lipdukais.

Neatremiamą „Citroën C3“ žavesį puikiai iliustruoja ir 1 000 000 klientų pasirinktos komplektacijos. 41 proc. užsakymų buvo aukštesnio įrangos lygio („Shine“ ir „Shine Plus“), 65 proc. parduotų automobilių kėbulai buvo dvispalviai, o 68 proc. visų surinktų modelių sumontuotos „Airbump®“ apsaugos.

1 milijoną sekundžių (11 dienų) naujasis C3 bus siūlomas su nemokamu dizaino paketu. Į jį įeina speciali stogo ir veidrodėlių spalva, eksterjero bei stogo dizaino elementai, „Ambiance Techwood“ interjeras bei speciali spalva „Rouge Elixir“ (jei klientas jos pageidauja).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)