„Labai džiaugiamės, kad ID.4 šiemet tapo „Pasaulio metų automobiliu“, – teigė „Volkswagen“ keleivinių automobilių vadovas Ralfas Brandstatteris, – Ne tik dėl to, kad tai svarbiausi automobilių industrijos apdovanojimai, bet ir dėl to, kad komisija įvertino puikią idėją ir puikią komandą. Pirmasis Europos, Kinijos ir JAV rinkoms skirtas ID. modelis neša mūsų elektrifikacijos vėliavą aplink pasaulį.“

Komisija išskyrė draugiškumą aplinkai be tiesioginių emisijų ir inovatyvias ID.4 funkcijas, pavyzdžiui, papildytos realybės projekcinį ekraną. Jis tiesiai į priekinį stiklą projektuoja tokią svarbią informaciją kaip navigacijos sistemos nuorodas. Vairuotojui susidaro vaizdas, kad šios projektuojamos 3D nuorodos yra nutolusios nuo automobilio per maždaug 3–10 metrų, tad yra tobulai integruotos vairuotojo aplinkoje. Kuomet veikia adaptyvi greičio palaikymo sistema ACC ar „Travel Assist“ vairuotojo asistentas, nuo tam tikro greičio pažymimi ir priekyje esantys automobiliai.

ID.4 nustato skaitmenizacijos standartą. Elektromobilis gali gauti naujinius ir naujas funkcijas bevieliu ryšiu. „Volkswagen“ tapo pirmuoju masiniu automobilių gamintoju, kuris pristatė šią funkciją. Tai leidžia ne tik nuolat atnaujinti visus automobilius, bet ir imtis naujų verslo modelių.

ID.4 laimėjimas septynioliktuose „Pasaulio metų automobilio“ rinkimuose tęsia „Volkswagen“ sėkmę šiame konkurse. Automobilį puikiai vertina ne tik žiniasklaida, bet ir pirkėjai. „Volkswagen“ klientams šiemet planuoja pristatyti 150 tūkst. ID.4. Elektromobilių rinkos plėtra yra kertinė „Volkswagen“ ACCELERATE strategijos dalis. Gamintojas planuoja rinkai pristatyti po naują elektromobilį kasmet.

Dėl COVID-19 pandemijos šiemet „Pasaulio metų automobilio“ apdovanojimų ceremonija vyko nuotoliniu būdu.

ID.4 testą galite pamatyti čia. Kaip rašė „Delfi apžvalgininkas Jurgis Paplaitis, „jau dabar žinoma, kad šiandien pasaulyje madingiausio kėbulo tipo automobilis bus gaminamas ne tik Europoje, bet ir Kinijoje, taip pat Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Aš negaliu pasakyti kaip jam seksis konkuruoti su dešimtimis kiniškų elektromobilių gamintojų, taip pat kaip jis bus priimtas JAV, kur dominuoja „Tesla“, tačiau akivaizdu, kad šiandien „ID.4“ – geriausias Europoje gaminamas kompaktinis SUV.

Kodėl teigiu taip užtikrintai? Ogi todėl, kad bent jau šiai dienai šis elektromobilis, ieškantiems didesnio kaip 4,5 metro ilgio automobilio su padidinta prošvaisa ir varomu alternatyvia energija, yra vienintelis pasirinkimas iš ne „Premium“ segmento modelių. Tiksliau, buvo – kaip tik šiomis dienomis Lietuvoje debiutuoja naujas „Škoda Enyaq“, „ID.4“ bendraplatformis. Kaip visada, „Škoda“ alternatyva bus pigesnė, bet ir šias markes renkasi skirtingi pirkėjai.“

Visi „Volkswagen“, laimėję „Pasaulio metų automobilio“ titulą:

  • 2009: „Golf“
  • 2010: „Polo“
  • 2011: „up!“
  • 2013: „Golf“
  • 2021: „ID.4“
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)