Naujoji „Kia“ dizaino filosofija

EV6 sukurtas vadovaujantis naująja prekės ženklo filosofija „Sujungtos priešingybės“, pagal kurią įkvėpimo semiamasi iš gamtoje ir tarp žmonių pastebimų kontrastų. Su nauja dizaino filosofija keičiasi ir markės tapatybė, kuri spinduliuoja iš natūralių šaltinių gaunamą teigiamą energiją. Naudojami kontrastingi aštrių stiliaus elementų ir aptakių formų deriniai.

Interjeras yra charakteringas elektromobilių eros dizaino pavyzdys. „Kia“ inžinieriai maksimaliai išnaudojo naujosios tik elektromobiliams skirtos E-GMP platformos privalumus. EV6 yra kompaktiškas automobilis, tačiau dėl 2900 mm ratų bazės šio modelio interjero erdvė prilygsta daugeliui vidutinio dydžio SUV.

Sumaniai planuotame EV6 interjere netrūksta vietos daiktams. Bagažinės tūris su galinėmis sėdynėmis siekia 520 litrų, o jas sulanksčius erdvė didėja iki maždaug 1300 litrų. Automobilis turi papildomą priekinę bagažinę. Versijose su dviejų ratų pavara jos tūris yra 52 litrai, o su keturių varančiųjų ratų sistema – 20 litrų.

Elektros pavara

EV6 pirkėjai galės rinktis iš kelių skirtingų nulinių emisijų elektrinių jėgainių, kurioms energiją tieks ilgiems nuotoliams skirta 77,4 kWh arba standartinė 58 kWh talpos baterijos. Tai pirmasis „Kia“ elektromobilis, siūlomas tiek su dviejų, tiek ir visų varančiųjų ratų pavaromis. Ši sistema net ir pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis užtikrina dinamišką valdymą.

EV6 modelis su dviejų varančiųjų ratų pavara ir 77,4 kWh talpos baterija viena įkrova gali nuvažiuoti daugiau nei 510 kilometrų pagal WLTP bandymų ciklą. Bendras versijos su visų varančiųjų ratų sistema sukimo momentas siekia 605 Nm. Tokios komplektacijos EV6 nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 5,2 sekundės. Versijos su 77,4 kWh talpos baterija ir dviem varančiaisiais ratais elektros variklio pajėgumas siekia 168 kW (229 AG), o modelio su keturių varančiųjų ratų sistema – 239 kW (325 AG).

EV6 versija su 58 kWh talpos baterija ir visų varančiųjų ratų sistema taip pat išvysto maksimalų 605 Nm sukimo momentą. Tokia trauka leis šiam modeliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,2 sekundės. Galiniais ratais varomo modelio su 58 kWh baterija elektros variklio pajėgumas siekia 125 kW (168 AG), o versijos su visų varančiųjų ratų sistema – 173 kW (232 AG).

Sportiškiausias gamoje bus EV6 GT modelis su dviem bendrą 430 kW (577 AG) pajėgumą išvystančiais elektros varikliais. Versijos su keturių varančiųjų ratų sistema maksimalus 740 Nm sukimo momentas garantuos įspūdingą trauką. Preliminariais duomenimis, įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. truks 3,5 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis sieks 260 km/val.

Itin spartus 800 V įkrovimas

EV6 bateriją be papildomų detalių bus galima įkrauti prisijungus prie 800 V arba 400 V stotelės. Naudojantis itin sparčiu įkrovimu energijos atsargas 10–80 proc. bus galima papildyti vos per 18 minučių. Įkrauti 100 km atstumui truks vos keturias su puse minutės.

Baterijos pritaikymo galimybės, palyginti su ankstesnės kartos „Kia“ elektromobiliais, pasikeitė įdiegus integruotą valdymą. Atsirado netgi papildoma funkcija, leidžianti ne tik įkrauti bateriją, bet ir naudotis sukaupta energija. Išėjimo galia siekia iki 3,6 kW, o to užtenka ilgiau nei 24 valandoms vienu metu prijungti 55 colių įstrižainės televizorių ir oro kondicionierių. Esant poreikiui, taip pat įmanoma įkrauti kito elektromobilio bateriją.

Baterijos įkrovimui viršijant 35 proc. EV6 gali tempti iki 1600 kg sveriančią priekabą. Ši galimybė drauge su energijos panaudojimo funkcija leis kartu su šeima ir draugais EV6 vykti į nulinių emisijų iškylas.

Saugumas ir patogumas

EV6 aukščiausią saugumą ir važiavimo komfortą užtikrina pažangiausios vairavimo pagalbos. Įranga mažina dėl su vairavimu siejamų pavojų patiriamą stresą, apsaugo keleivius ir kitus eismo dalyvius.

Saugaus išlipimo pagalba padeda išvengti pavojaus keleiviams lipant iš EV6. Sustojus automobiliui ir keleiviui atidarius duris sistema stebi aplinką, o užfiksavusi iš galo artėjančią transporto priemonę įspėja apie tai. Kol keleiviams nesaugu išlipti, vaikų apsaugos užraktais įranga gali užrakinti duris.

Eismo juostos laikymosi pagalba išlaiko automobilį pasirinktos eismo juostos centre. Šią sistemą galima išjungti paspaudus mygtuką.

Vairavimo magistralėje pagalba palaiko nustatytą atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės ir netgi įveikiant posūkius leidžia išlaikyti automobilį eismo juostos centre. Jei šalia važiuojanti transporto priemonė yra pernelyg arti EV6, siekdama išvengti galimo susidūrimo sistema gali koreguoti judėjimo trajektoriją. Laikant rankas ant vairo ir parodžius posūkio signalą automobilis magistralėje automatiškai pervažiuos į gretimą eismo juostą.

Nuotolinio parkavimo pagalba leidžia pastatyti EV6 į stovėjimo vietą arba iš jos išvažiuoti vairuotojui stovint šalia automobilio.

EV6 elektromobiliai bus gaminami Pietų Korėjoje. Kai kuriose pasaulio rinkose prekyba naujuoju modeliu prasidės 2021 metų antrojoje pusėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)