Naują logotipą buvo galima pamatyti dar „Renaulution“ strategijos pristatymo metu, o taip pat ant naujojo „Renault 5“ prototipo. Nuo to laiko naujoji logotipo versija yra diegiama palaipsniui. Logotipas buvo matomas naujoje „ZOE“ reklamos kampanijoje ir prekės ženklo socialinės žiniasklaidos profiliuose. Įgyvendinimo procesas paprastas, bet efektyvus.

„Rombas yra viena labiausiai atpažįstamų formų pasaulyje ir automobilių pramonėje. Tai paprasta geometrinė forma, bet turinti stiprią tapatybę. Iššūkis buvo atnaujinti šią formą, suteikiant jai prasmės ir naujas vertybes, kad būtų galima projektuoti prekės ženklą į ateitį“ – teigia „Renault“ dizaino direktorius Gilles Vidal.

Naujas logotipas naujam laikotarpiui

Per savo istoriją „Renault“ prekės ženklas daug kartų keitėsi, tačiau nuo 1925 m. pagrindinis logotipo elementas - rombas - liko nepakitęs. Akimirksniu atpažįstamas, jis tapo prekės ženklo simboliu. Būtent jį panaudojo Louis Renault. Nuo tada logotipas pasikeitė ne mažiau kaip aštuonis kartus, o skaičiuojant ir naujausią versiją, net devynis. Tai rodo, kad prekės ženklas laikui bėgant nori tobulėti.

Paskutinė, 1992 m. sukurta logotipo versija 2015 m. buvo šiek tiek pakeista. Naujausia versija buvo kuriama nuo 2019 m. Anot Gilles Vidal, ji turėjo tapti įvairiems, ypač skaitmeniniams kanalams pritaikytu moderniu, pasaulinio prekės ženklo logotipu. Neseniai pristatytas logotipas yra modernesnis ir dinamiškesnis.

„Rombas jau yra atpažįstamas prekės ženklo simbolis, norėjome žengti toliau. Turėjo būti pabrėžta pusiausvyra tarp pagarbos prekės ženklo paveldui ir įžengimo į naują laikotarpį su visa ateities simbolika. Koks buvo tikslas? Norėjome palaikyti transformacijos procesą ir pabrėžti santykių bei žmogiškųjų vertybių svarbą prekės ženklui“,- teigia Gilles Vidal.

„Logotipas puikiai įkūnija „Naujosios bangos“ erą į kurią įžengė „Renault“, – sako Gilles Vidal. Pirmą kartą jis buvo parodytas „Renaulution“ strategijos pristatyme ir buvo matomas ant naujojo „Renault 5“ prototipo.

„Pirmą kartą logotipas panaudotas ant naujojo „Renault 5“ prototipo. Mums tai buvo puikus objektas eksperimentui atlikti. Atsižvelgdami į entuziazmą ir labai teigiamus atsiliepimus, nusprendėme jį įgyvendinti“, – prisipažįsta Gilles Vidal.

Dar ikoniškesnis rombas

Gilles Vidal nuomone, rombas simbolizuoja viską, kas svarbu „Renault“, tad rombo formos išlaikymas buvo savaime suprantamas dalykas.

„Kūrėme naują koncepciją, kad prekės ženklas būtų ir paprastas, ir turtingas savo reikšme. Tikras, nesenstantis ženklas, be nereikalingų triukų ar spalvų, kuris taptų šiuolaikine mūsų grafikos paveldo interpretacija“, – aiškina dizaino direktorius.

„Renault“ savo žymiame ženkle jau keliskart (1946, 1959 ir 1972 metais) naudojo linijas. Tai nebuvo mados vaikymasis.

„Šios linijos mums pasakoja tam tikrą istoriją – simbiozės, ciklo, kelio tarp dviejų dėl optinio efekto tarsi susipinančių rombų, kurie papildo vienas kitą ir sukuria nuolatinio judėjimo įspūdį. Linijos patraukia dėmesį, atsiranda trimačio vaizdo efektas“,- teigia Gilles Vidal.

Minimalistinis, švarus ženklas be raidžių ar tipografikos nuolat juda. Dvimatis efektas įgalina lengvesnę animaciją, pavyzdžiui, filmuose ar skaitmeninėse laikmenose, automobilio prietaisų paleidimo metu.

Naujasis logotipas palaipsniui atsiras ant „Renault“ automobilių. Jį pamatysime jau ir kitų metų naujuose modeliuose.

„Iki 2024 m. naujasis ženklas papuoš visą „Renault“ gamą“, – apibendrina Gilles Vidal.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)