„Kuriant naują modelį ir atliekant jo bandymus, „Porsche“ visada tam skiria maksimalų dėmesį. Ne išimtis ir naujasis, debiutui besiruošiantis „Taycan Cross Turismo“. Bandomieji modeliai buvo ištestuoti pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis žemėje, o siekiant išlaikyti gamintojui būdingą sportišką charakterį, bandymai bei derinimai vyko ir lenktynių trasose.

„Porsche Taycan Cross Turismo“ yra automobilis, kuris bus pasiruošęs bet kokioms sąlygoms ir pritaikytas įvairiems vairuotojų poreikiams, todėl primins šveicarišką peiliuką su 21 colio ratais. Ne veltui jo bandymai yra tokie pat universalūs kaip ir pats automobilis“, – sako sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Nuo lenktynių trasų iki purvo vonių

Nors „Taycan Cross Turismo“ yra didesnio pravažumo automobilis, tačiau pirmiausia – tai „Porsche“. Todėl į jo bandymų žemėlapį įtrauktos ir lenktynių trasos. Automobilis lankėsi legendiniame Niurburgringe ir Hokenhaime. Taip pat naujasis „Taycan“ modelių šeimos narys svečiavosi Nardo mieste Italijoje, ištvermės poligone Prancūzijoje, Pirėnuose bei keliavo į Afriką įveikti vadinamąjį „Safari ruožą“. Daug laiko bandomi modeliai praleido ir „Weissach“ bandymų poligonuose.

Nuo metų pradžios maskuotas „Porsche Taycan Cross Turismo“ kartu su medijų atstovais aplankė ir penkias didžiausias bei svarbiausias modelio rinkas: JAV, Jungtinę Karalystę, Norvegiją, Olandiją ir Vokietiją.

Sportiškas, bet universalesnis

Naujasis „Taycan Cross Turismo“ pasižymi tokiomis pačiomis stipriosiomis savybėmis kaip ir „Taycan“ sedanas. Tai reiškia, kad jis yra greitas, viena įkrova galintis įveikti pakankamai didelį atstumą ir užtikrina puikias valdymo savybes bei komfortą.

Stabilumą kelyje ir geresnes pravažumo savybes lemia visų varančiųjų ratų pavara, o reguliuojamo aukščio prošvaisa pasitarnaus nusukus nuo asfalto. Automobilio viduje pastebimai daugiau vietos keleiviams virš galvos, o praktiškumą pagerina didesnio tūrio bagažinė.

Tai, kad kuriant automobilio interjerą buvo atsižvelgta į kiekvieną detalę, įrodo vien maketo projektavimas, kūrimas ir funkcijų derinimas, užtrukęs 650 valandų. Dar papildomai 1500 valandų prireikė paties salono gamybai.

Negailestinga bandymų programa

Elektra varomi „Porsche“ automobiliai turi atlaikyti tokią pačią griežtą ir sudėtingą bandymų programą kaip ir modeliai, varomi vidaus degimo varikliais. Be puikių dinaminių savybių „Taycan Cross Turismo“ turi pademonstruoti ir savo galimybes juo visavertiškai naudotis kaip kasdieniu automobiliu esant bet kokioms sąlygoms.

Dėl šios priežasties elektra varomiems modeliams papildomai atliekami baterijų ir elektrinės pavaros temperatūrų bandymai, siekiant išsiaiškinti, ar viskas veiks tinkamai ekstremaliomis sąlygomis. Taip pat, esant įvairioms aplinkybėms, bandomos ir įkrovimo savybės.

Neišvengiamai atliekami ir tipiniai bandymai, kurių metu automobilis testuojamas lenktynių trasoje, kur išbandoma jo dinamika, o patvarumo ir akceleracijos savybės tikrinamos atliekant pakartotinius įsibėgėjimo bandymus greičio pedalą spaudžiant iki galo.

Papildomai atliekami ekstremalūs bandymai laboratorijose, kur gerinama automobilių aerodinamika. Pavyzdžiui, „Cross Turismo“ vėjo tunelyje, esant audros sąlygoms, praleido 325 valandas.

Papildys „Taycan“ modelių gamą

2019-iais sėkmingai debiutavusį elektra varomą sportišką sedaną „Taycan“ 2020-iais pasirinko daugiau nei 20 tūkst. vairuotojų. Pavyzdžiui, Norvegijoje net 70 proc. visų praėjusiais metais parduotų „Porsche“ automobilių buvo būtent „Taycan“. Šis modelis iki šiol yra pelnęs daugiau nei 50 įvairių tarptautinių apdovanojimų. Dviem ratais varomam modeliui priklauso ir ilgiausio elektra varomo automobilio nepertraukiamo šoninio slydimo rekordas, siekiantis 42,171 kilometrą.

Naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ papildys elektra varomų gamintojo modelių pasirinkimą ir bus pritaikytas mėgstantiems aktyvų gyvenimo būdą. Subalansuotas kasdienai, bet leidžiantis patirti nuotykius keliaujant sunkiai pravažiuojamais keliais, šis automobilis nepraras ir „Porsche“ automobiliams būdingo sportiškumo, todėl maloniai nustebins net ir lenktynių trasoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)