„Peugeot e-Partner“ atspindi gamintojo filosofiją suteikti vartotojams pasirinkimo laisvę. Modelis siūlomas su standartiniu arba ilgu kėbulais, įprasta trijų sėdimų vietų arba praplėsta penkiems keleiviams skirta kabinomis. Erdvų 4,4 kubinių metrų talpos krovinių skyrių turinčio furgono krovumas siekia 800 kg, jis gali tempti iki 750 kg sveriančią priekabą – šie parametrai identiški vidaus degimo variklį turinčiai versijai. Vertinant pagal WLTP bandymų ciklą, furgonas viena įkrova gali nuvažiuoti iki 275 km atstumą.

Tinka įvairiems verslams

Turint omenyje, kad 80 proc. komercinių automobilių per dieną vidutiniškai nuvažiuoja mažiau nei 200 km, „Peugeot Partner“ virsmas elektromobiliu buvo neišvengiamas sprendimas. Pavyko pasiekti ir pagrindinį tikslą – nesileidžiant į kompromisus išlaikyti standartinio modelio privalumus.

Ant naujosios skirtingų energijos šaltinių varikliais pritaikytos EMP2 (angl. Efficient Modular Platform) platformos sukonstruotas „Peugeot e-Partner“ turi 100 proc. elektrinę pavarą. Didžiausia elektros motoro išvystoma galia siekia 100 kW, o maksimalus sukimo momentas – 260 Nm. Spustelėjus akceleratorių visa trauka gaunama per akimirką be vibracijos, triukšmo, pavarų perjungimo ir CO2 emisijų.

Po automobilio grindimis sumontuotos baterijos nesumažino krovinių skyriaus erdvės. Tokia konstrukcija netgi padidino kėbulo standumą ir leido pasiekti optimalų svorio pasiskirstymą, taip užtikrindama versijai su vidaus degimo varikliu nenusileidžiantį vairavimo malonumą.

Naujajame „Peugeot e-Partner“ yra trys važiavimo režimai: „Eco“ (60 kW, 190 Nm), kuris padidina nuvažiuojamą atstumą ir užtikrina sklandų važiavimą; „Normal“ (80 kW, 210 Nm), kuris yra optimalus kasdieniam naudojimui; „Power“ (100 kW, 260 Nm), optimizuojantis našumą ir tinkamas pervežant didelius krovinius.

Automobilyje galimi du stabdymo režimai, skirtingai įkraunantys bateriją: vidutinis, primenantis lėtėjimą važiuojant automobiliu su vidaus degimo varikliu ir padidintas, įjungiamas spustelėjus prie pavarų kontrolės bloke esantį „B“ („Brake“) mygtuką. Jis paspartina lėtėjimą, kai akceleratorius atleidžiamas ir padidina nuvažiuojamą atstumą.

Greitojo įkrovimo galimybės

Abi versijos (su standartiniu arba ilgu kėbulais) siūlomos su 18 modulių 50 kWh talpos baterija, leidžiančia nuvažiuoti iki 275 km atstumą. Testai atliekami pagal WLTP (angl. Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) bandymų protokolą, bet gauti rodikliai oficialiai dar nėra patvirtinti.

Su keleivių kabinos šildymo sistema susietas baterijos temperatūros valdymas leidžia naudotis greituoju įkrovimu, prailgina nuvažiuojamą atstumą ir eksploatacijos laikotarpį.

Baterijos temperatūros valdymas leidžia naudoti iki 100 kW galios kroviklius ir papildyti energijos atsargas iki 80 proc. vos per 30 min.

Komfortas ir praktiškumas

Optimalią temperatūrą „Peugeot e-Partner“ keleiviams užtikrina 5 kW galios šildymo rezistorius. Priklausomai nuo versijos, taip pat galima būti montuojamos šildomos sėdynės.

Salono transformavimo galimybės nustato naujus segmento standartus. Trijų sėdimų vietų suoliuko tipo sėdynė turi atidaromą sekciją nugarėlėje, o kraštinės sėdynės pagrindą galimą pakelti į viršų. Galimybė automobilyje vežti tris žmones aktuali profesionalams, kurie kartu su įrankiais iš vienos vietos į kitą su įrankiais gali transportuoti ir darbuotojus. Centrinė sėdynės sekcija padidėjo atsisakius stovėjimo stabdžio svirties.

Bendras lygių grindų ilgis standartinėje versijoje padidėjo iki 3,09, o ilgoje – iki 3,44 m. Automobilio priekyje atsirado papildomi 500 l erdvės, o atlenkus į centrinės sėdynės atlošą integruotą staliuką jis tampa biuru ant ratų. Patogią platformą galima pasukti į vairuotoją arba į keleivį. Po centrinės sėdynės pagrindu taip pat yra papildoma dėtuvė, kurios turinį galima apsaugoti pakabinama spyna.

Bendras salono daiktadėžių tūris siekia 113 l, todėl jis atitinka įvairiausių sričių profesionalų poreikius. Sumaniai visoje keleivių erdvėje išdėstytas dėtuves lengva pasiekti: vietos visuomet atsiras pagrindinėje arba viršutinėje daiktadėžėse, o taip pat ant priekinės palangės. Įrengus oro pagalves priešais keleivį likusioje erdvėje įrengtas papildomas skyrius, kurį galima naudoti jį kaip aušinamą dėtuvę arba patalpinti viduje 15 colių nešiojamą kompiuterį arba. Viduje įrengtas elektros lizdas leidžia krauti bet kurį įrenginį.

Šiuolaikinės technologijos ir vairavimo pagalbos

Elektrinėje komercinio automobilio versijoje montuojama saugumą ir komfortą užtikrinanti įranga: beraktis durelių atidarymas ir užvedimas, belaidis išmaniųjų telefonų krovimas, 5 sukibimo lygių „Advanced Grip Control“ sistema, pajudėjimo įkalnėje pagalba, 180 laipsnių kampu vaizdą rodanti „Visiopark“ galinio vaizdo kamera, galinio vaizdo veidrodėlį kameromis ir 5 colių monitoriumi pakeičianti įranga, įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos, automatinės avarinio stabdymo ir ilgųjų šviesų perjungimo sistemos.

Neatskiriama kasdieninio gyvenimo dalimi tapę išmanieji telefonai svarbūs ir naudojant naująjį „Peugeot e-Partner“. Per „MirrorScreen“ sistemą naudojant suderinamus „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ įrenginius jų informacija rodoma centriniame ekrane.

Mieste važiuojant iki 30 km/val. greičiu pėsčiųjų saugumas užtikrinamas skleidžiant papildomą garsinį signalą. Jis apie judantį automobilį įspėja važiuojant ne tik atbuline eiga, bet ir judant į priekį.

„Peugeot“ siekia, kad bendros elektrinės transporto priemonės įsigijimo ir eksploatacijos išlaidos būtų ne didesnės nei vidaus degimo variklį turinčio automobilio. Skaičiuojama ne tik lizingo ar išperkamosios nuomos kaina, bet visos sąnaudos.

Pradinė elektromobilio įsigijimo kaina yra didesnė, tačiau reikėtų įvertinti ir kitus faktorius: geresnę likutinę vertę antrinėje rinkoje, galiojančias lengvatas (išmokas už ekologiją, subsidijas, registracijos mokestį, įmonių dotacijas, draudimo ir mokesčių išskaičiavimus), pigesnę eksploataciją (apie 50 proc. mažesnės išlaidos per 48 mėnesius), pigesnę už degalus energiją (iki 70 proc. lyginant su vidaus degimo varikliais).

Baltijos šalyse naujasis „Peugeot e-Partner“ klientams bus siūlomas 2021 metų antroje pusėje. Elektromobiliai surenkami Ispanijos mieste Vige.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)