PSA ir „Fiat“ akcininkų balsavimas įvyks praėjus dviem savaitėms, kai Europos Komisija suteikė sąlyginį patvirtinimą 2019 metų pabaigoje paskelbtam susijungimui.

Lygiaverčių parnerių susijungimas, kuris buvo atidėtas dėl COVID-19 pandemijos, yra laikomas itin svarbiu abiem grupėms užsitikrinant investicijas, labai reikalingas norint pereiti prie švarių automobilių technologijų.

„Šis susijungimas yra tiek „Fiat“, tiek PSA išlikimo klausimas“, – pažymėjo Milano verslo mokyklos strategijos profesorius Giuliano Noci (Džulijanas Nočis), nurodydamas „milžiniškus technologinius ir strateginius iššūkius“, su kuriais susiduria abi gamintojos, taip pat pandemijos padarytą žalą.

Susijungimas leis „Fiat Chrysler“ įtvirtinti savo padėtį Europoje, o Prancūzijos grupei – sustiprinti savo padėtį Jungtinėse Valstijose.

Naujoji įmonė „Stellantis“ taps ketvirta pagal dydį automobilių gamintoja po „Volkswagen“, „Renault-Nissan-Mitsubishi“ ir „Toyota“, bei trečia gamintoja pagal pajamas ir turės daugiau nei 400 000 darbuotojų.

Naujoji įmonė suburs tokius prekių ženklus kaip „Peugeot“, „Citroen“, „Fiat“, „Chrysler“, „Jeep“, „Alfa Romeo“ ir „Maserati“, kurių kiekvienas bus išlaikytas.

PSA ir „Fiat“ tikisi, kad susijungimas leis kasmet pasiekti milijardų eurų vertės sinergiją.