Tris skirtingų ilgių kėbulo variantus siūlantis vien baterijų energija varomas „Vivaro-e“ savo srities profesionalams siūlo bekompromisį mobilumą su nulinėmis emisijomis. „Vivaro-e“ parduodamas su dviem skirtingais ličio jonų baterijos dydžiais: su 75 kWh baterija automobilis viena įkrova gali nuvažiuoti iki 330 km, o tiems, kas per dieną važiuoja mažesnį nuotolį siūloma 50 kWh talpos baterija, kuri viena įkrova leis nuvažiuoti iki 230 km atstumą, kuris išmatuotas pagal WLTP testų metodologiją.

„Mes labai didžiuojamės, kad „Vivaro-e“ buvo išrinktas „Tarptautiniu metų komerciniu automobiliu 2021“, - sakė „Opel“ vykdantysis direktorius Michaelis Lohschelleris, - ir norėčiau padėkoti visiems rinkimų komisijos ekspertams už šį apdovanojimą, apie kurį svajoja kiekvienas besisukantis lengvųjų komercinių automobilių versle. „Vivaro-e“ savo segmente diktuoja naujus standartus ir pradeda „Opel“ lengvųjų komercinių modelių gamos elektrifikaciją. Kitais metais mes pristatysime „Combo“ ir „Movano“ „e“ versijas, o tai reiškia, kad iki 2021 metų galo būsime visiškai elektrifikuoti! Šiandien „Opel“ itin sparčiai elektrifikuoja absoliučiai visą savo modelių gamą. Turime jau ne mažiau kaip 5 modelius, kurie prieinami tiek su visiškai elektros arba hibridinėmis pavaromis. Iki 2024-ųjų metų mes turėsime elektrifikuotas versijas visiems savo lengviesiems ir lengviesiems komerciniams automobiliams“.

IVOTY komisija įvertino ir tai, kad naujasis „Vivaro-e“ siūlo itin plačią vairuotojo pagalbinių sistemų gamą. Be tokių technologijų kaip projekcinis ekranas „Vivaro-e“ turi juostos palaikymo sistemą, išplėstinį kelio ženklų atpažinimą, vairuotojo nuovargio perspėjimą, priekinio susidūrimo perspėjimą ir automatinio avarinio stabdymo sistemą.

„Opel“ jau yra laimėjusi „Tarptautinio metų komercinio automobilio“ titulą 1999-aisiais su „Astra Van“, pirmosios kartos „Vivaro“ modeliu 2002-aisiais ir su „Combo“ 2019-aisiais.