„Škoda“ vadovas Tomas Schaferis patvirtino, kad jeigu tokia plaforma atsiras, jo vadovaujama bendrovė išties sukurs kažką, skirtą jai.

Ir nors „Citigo“ modelis, nedidukas miesto automobilis, iš „Škoda“ gamos išnyko, „Autoexpress.co.uk“ informuoja, kad būtent šis modelis gali atgimti elektriniu pavidalu.

„MEB-entry“ platforma, manoma, bus pigesnė MEB architektūros versija. Naudojant šią platformą, automobilio ilgis siektų iki 4 metrų – maždaug toks ilgis yra naujo „Volkswagen Polo“.

„Volkswagen“ vadovai skelbė ir tai, kad šia platforma grįstas elektromobilis turėtų kainuoti nuo 20 tūkst. eurų. Be to, pabrėžė, kad planuoja ant šios platformos pagaminti ir kompaktišką visureigį, pavadintą ID.2 vardu.

Tiesa, kaip perspėjo T. Schaferis, vargu ar elektromobilį, pažymėtą „Škoda“ logotipu, pamatysime anksčiau nei šio dešimtmečio viduryje. Taip dėl to, kad pirmiausia bendrovė nori išleisti elektrinį „Enyaq“ krosoverį.