Aukšto įvertinimo BMW sulaukė dėl padaryto progreso visose trijose vertinimui svarbiose tvarumo srityse – aplinkosaugos, socialinėje ir valdymo bei ekonominėje. BMW yra vienintelis automobilių gamintojas, kuris nuo indekso pradžios 1999 m. nuolat patenka tarp tvariausių automobilių pramonės lyderių. O tą lemia nuolatinės koncerno pastangos. Pavyzdžiui, gaminant BMW automobilius dabar sunaudojama net 40 proc. mažiau energijos, o į aplinką išmetama net 70 proc. mažiau CO2 nei 2006-aisiais. BMW koncernas taip pat reikšmingai sumažino ir automobilių taršą – nuo 1995 iki 2019 m. vidutinės vieno automobilio CO2 emisijos sumenko 42 procentais.

BMW ateities ambicijas aplinkosaugos srityje rodo šiemet pristatyta nauja tvarumo strategija. Joje gamintojas iškėlė tikslus visam produkto gyvavimo ciklui: nuo tiekimo grandinės ir gamybos proceso, iki automobilių eksploatavimo pabaigos. Koncerno tikslas – trečdaliu sumažinti vienam automobiliui tenkančias CO2 emisijas. Skaičiuojant, kad 2019 metais nuo BMW konvejerių nuriedėjo 2,5 mln. automobilių, iki 2030 m. bendras emisijų kiekis būtų sumažintas net 40 mln. tonų.

„Kova su klimato kaita ir žemės išteklių naudojimo atsakingumas lems mūsų visuomenės, o tuo pačiu – ir BMW grupės, ateitį. Mums tvarumas ir atsakingas resursų naudojimas yra pamatinė verslo vertybė, kuri neatskiriama nuo mūsų verslo modelio“, – sakė BMW valdybos pirmininkas Oliver Zipse.

Koncernas siekia 80 proc. sumažinti ir automobilių gamybos proceso metu susidarančias CO2 emisijas. Koncerno gamyklose jau šiandien naudojama tik žalioji energija. Tačiau dabar BMW žada, kad neutralizuos ir kitas gamybos proceso CO2 emisijas pasinaudodama sertifikuotomis kompensavimo priemonėmis. Taigi, jau 2021 metais visų BMW koncerno valdomų prekės ženklų – BMW, „BMW Motorrad“, „Mini“ ir „Rolls-Royce“ – automobilių ir motociklų gamyba bus neutrali klimato atžvilgiu.

BMW koncernas taip pat yra pirmasis automobilių gamintojas, kuris iškėlė konkrečius CO2 mažinimo tikslus tiekimo grandinėje. Joje gamintojas emisijas nuo 2019 iki 2030 m. sumažins 20 procentų. Tuo tikslu rinkdamasi tiekėjus BMW vertins jų veiklos paliekamą anglies dvideginio pėdsaką.

„Iki 2030-ųjų koncernas taip pat sieks 40 proc. sumažinti vienam nuvažiuotam kilometrui tenkančias emisijas. Tam suplanuotas perėjimas prie elektros variklių. Jau iki 2023 m. „BMW Group“ pasiūlys net elektrifikuotus 25 modelius, iš kurių pusę sudarys elektromobiliai. O per artimiausią dešimtmetį į kelius išriedės apie 7 mln. koncerno automobilių su elektros pavara, du trečdaliai jų bus elektromobiliai“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Martynas Daujotas.

Kiti svarbūs koncerno pasiekimai ir planai tvarumo srityje:

  • „BMW Group“ pritaiko automobilius žaliosioms miestų zonoms. Įvažiuodamas į tokią zoną hibridinis automobilis gali automatiškai įjungti „eDrive“ režimą – važiuoti naudojant tik elektros variklį ir neteršiant aplinkos.
  • BMW daugelyje modelių su vidaus degimo varikliais diegia „mild hybrid“ sistemą, kuri padeda sumažinti taršą.
  • „BMW Group“ numatytas tiekėjų tvarumo vertinimas reikšmingai prisidės prie draugiškumo aplinkai, nes palies net 12 tūkst. BMW partnerių visame pasaulyje.
  • „BMW Group“ pasiekė susitarimą su savo baterijų gamintojais, kad jie penktos kartos baterijų gamybai naudos tik žaliąją energiją. Tai padės sutaupyti apie 10 mln. tonų CO2 per ateinančius 10 metų.
  • „BMW Group“ jau šiandien kelia reikalavimą, kad 95 proc. transporto priemonėse naudojamų medžiagų būtų perdirbamos. Vis tik, naujose transporto priemonėse dar retai panaudojamos perdirbtos medžiagos. Todėl iki 2030 m. „BMW Group“ gerokai padidins tokių medžiagų naudojimą.
  • Svarbus ateities klausimas – elektromobilių aukštos įtampos baterijų tvarkymas. Nors šiuo metu ES reikalauja, kad 50 proc. aukštos įtampos baterijų būtų perdirbama, BMW su „Duesenfeld“ kuria būdą, kuris leistų užtikrinti net 96 proc. perdirbimo rodiklį.