Vos priėjus prie automobilio, į akis krinta jo priekinė dalis, kurioje sumontuoti pirmieji pasaulyje parametriniai žibintai, kurie tuo pačiu yra ir naujosios „Hyundai“ dizaino tapatybės, apibrėžiamos kaip „Sensuous Sportiness“, dalis. „Tucson“ yra pirmasis šio gamintojo modelis, sukurtas remiantis šia dizaino tapatybe.

Technologijos patogumui ir saugumui

Naujasis „Tucson“ savo technologijų gausa nenusileistų ir „premium“ segmento atstovams – technologijos rūpinasi tiek automobilio keleivių komfortu, tiek jų saugumu. Automobilyje sumontuotos ne tik jau standartu tapusios eismo juostos stebėjimo bei atstumo iki priekyje važiuojančio automobilio palaikymo sistemos, bet taip pat jame gausu ir papildomos įrangos.

Kameromis ir radarais „Tucson“ stebi aplinką ir ne tik laiko automobilį eismo juostos viduryje, bet, kelyje atsiradus kliūčiai, jį pradeda stabdyti. Saugumo sistemos asistuoja net įveikiant sankryžas ar persirikiuojant: sukant į kairę automobilis stebi priepriešinį eismą ir, esant pavojingai situacijai, įspėją vairuotoją, o keičiant eismo juostą už vairo esančiame 10,25 colių skersmens prietaisų skydelyje atsiranda plataus kampo tiesiai iš kamerų transliuojamas aklosios zonos vaizdas, leidžiantis vairuotojui geriau įvertinti esamą situaciją ir saugiai persirikiuoti.

Pastovaus greičio palaikymo sistema reaguoja į staigesnius posūkius ir prieš juos pristabdo automobilį, kad šie būtų įveikiami saugiu greičiu. Automobilį sistema pristabdo ir įvažiavus į greičio ribojimo zonas, pavyzdžiui miestelius ar gyvenvietes.

Automobilyje esantys jutikliai pastoviai matuoja oro užterštumą ir, priklausomai nuo jo lygio, aktyvuoja papildomus oro filtrus, o užterštumo lygį keleiviai gali stebėti klimato kontrolės valdymo skydelyje. Įvažiavus į tunelį, „Tucson“ automatiškai įsijungia vidinio oro recirkuliacijos funkcija, taip leidžianti išvengti užteršto oro, besikaupiančio ilgesniuose tuneliuose. Išmani ir automatinė klimato kontrolės sistema, kuri, pasirinkus automatinį režimą, reguliuoja ne tik oro srautą ir jo temperatūrą, bet ir priklausomai nuo salono ir lauko temperatūros bei saulės intensyvumo įjungia sėdynių ir vairo šildymą. Visas šias funkcijas galima valdyti ir paprastomis balsinėmis komandomis, tokiomis angliškomis frazėmis, kaip, pavyzdžiui „man šalta“ arba „sušildyk“.

Patogus ir modernus

Daugelį automobilio funkcijų galima valdyti centrinėje konsolėje esančiame 10,25 colių skersmens ekrane, kuris yra suprojektuotas taip, kad vairuojant būtų patogu jį pasiekti. Čia integruota ir „Bluelink“ technologija (Lietuvoje pradės veikti 2021 m. vasarą), leidžianti susieti išmanųjį telefoną su automobiliu ir netgi jį naudoti vietoj raktelio – užteks mobiliojo telefono norint atrakinti/užrakinti automobilį.

Taip pat naujajame „Hyundai Tucson“ įdiegtos ir „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ sistemos, kuriomis galima naudotis bevieliu būdu. Čia veikia ir sparčiojo bevielio įkrovimo technologija su vėsinimo funkcija, leidžianti išvengti telefono ar kito išmanaus įrenginio perkaitimo.

Tiems, kuriems tenka manevruoti ankštose stovėjimo aikštelėse, vairavimą palengvins kameros, rodančios vaizdą ne tik iš galinės dalies, bet projektuojančios jį iš automobilio viršaus – taip lengvai pastebimos visos kliūtys, esančios aplink automobilį. O jeigu tenka priparkuoti automobilį itin ankštoje vietoje pasitarnaus funkcija, leidžianti pultelio pagalba automobilį judinti pirmyn arba atgal. Tokiu būdu jau išlipus iš automobilio galima jį priparkuoti į pačią siauriausią vietą.

Hibridinė sistema ir visi varantieji ratai

Naująjį „Hyundai Tucson“ galima rinktis net su keliomis skirtingomis jėgainėmis: hibridinis modelis, įprasti turbobenzininiai ir dyzeliniai varikliai arba „švelnieji hibridai“ (angl. mild-hybrid). Benzininių variklių galia svyruoja tarp 150 ir 180 AG ir net du iš trijų montuojami kartu su 48V mild-hybrid sistema. Dyzeliniai varikliai generuoja 115 AG arba 136 AG (variantas su 48V mild-hybrid sistema). Hibridinis modelis siūlo didžiausią galią ir mažas degalų sąnaudas – benzininis variklis kartu su elektriniu motoru generuoja net 230 AG. Visi modeliai gali varomi tiek priekiniais, tiek visais ratais. Pastarieji modeliai turi net tris bekelės režimus, leidžiančius su „Tucson“ važiuoti net tada, kai baigiasi kelias.

Automobiliai montuojami su šešių pavarų mechaninėmis arba septynių pavarų dviejų sankabų automatinėmis pavarų dėžėmis (hibridinis variantas su šešių pavarų automatine pavarų dėže).

Nors naujasis „Hyundai Tucson“ pasižymi vienu gausiausių įrangos sąrašų savo segmente, tuo pačiu jis gali pasigirti itin patrauklia kaina. Modelio kaina prasideda nuo 22 990 eurų, o hibridinės versijos – nuo 31 990 eurų.

Savo įrangos gausa „Tucson“ lenkia net vieną populiariausių hibridinių krosoverių rinkoje „Toyota RAV4“, o aukščiausios komplektacijos „Hyundai“ modelio kaina yra žemesnė nei aukščiausios komplektacijos RAV4.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)