Pasistengta kaip reikiant, mat išlaikytos pagrindinės savybės, dėl kurių modelis toks populiarus iki pat šių dienų, o atnaujintas „Camry“ hibridas yra elegantiškesnis, dinamiškesnės priekinės dalies išvaizdos, atnaujinto 17 ir 18 colių skersmens ratlankių dizaino ir naujos kėbulo spalvos.

Gausu ir interjero, kuris itin vertinamas dėl komforto, erdvumo ir plačių galinių sėdynių, atnaujinimų, kitų spalvų ir apdailos medžiagų. Atsirado ir didesnis, aukščiau sumontuotas 9 colių skersmens lietimui jautrus multimedijos ekranas su atnaujinta operacine sistema.

Be to, į „Toyota Camry“ įdiegtas naujausias gamintojo saugumo sistemų rinkinys „Toyota Safety Sense“, kuris atnaujintą modelį paverčia saugesnį nei bet kada anksčiau.

Elegantiška ir dinamiška išorė

„Toyota Camry“ gavo naują priekinį buferį, viršutines ir apatines priekines radiatoriaus groteles, kurios išvaizdai suteikė daugiau dinamikos, prestižo ir vizualiai praplatino kėbulą.

Buferio apatinės dalies radiatoriaus grotelės ištęstos į šonus, dėl to vizualiai automobilis atrodo platesnis, tvirčiau ant žemės stovintis.

„Toyota Camry“ spalvų gama praturtinta ir nauju atspalviu – elegantišku „Deep Metal Grey“.

Naujovės automobilio interjere

„Toyota Camry“ interjeras atšviežintas į centrinę jo dalį integravus naują lietimui jautrų ekraną. 9 colių skersmens informacijos ir pramogų sistemos ekranas įrengtas aukščiau nei anksčiau, tad vairuotojui juo paprasčiau naudotis, o apžvalgos laukas – didesnis.

Vartotojų patogumui neatsisakyta ir fizinių mygtukų, kad naudotis „Camry“ ir jį valdyti būtų kuo paprasčiau bei funkcionaliau, nepaisant vairavimo sąlygų. Informacinė sistema dabar veikia greičiau bei leidžia naudotis tiek „Apple CarPlay“, tiek „Android Auto“, su „Camry“ susiejančios išmaniuosius telefonus.

Daugiau subtilumo ir prestižo interjerui prideda tai, kad prietaisų skydelio, centrinės konsolės, ant durų esančių valdiklių apdailą galima rinktis iš dviejų skirtingų variantų: „Black Engineered Wood” ir „Titanium Line Pattern“.

Atnaujinta „Toyota Safety Sense“ sistema

Į „Toyota Camry“ gamintojas įdiegė naujausios kartos „Toyota Safety Sense“ aktyvių saugumo technologijų, padedančių išvengti eismo nelaimių arba sumažinti jų padarinius, rinkinį.

Į „Camry“ diegiamas „Toyota Safety Sense“ dabar siūlomas su keliomis naujomis sistemomis. Pavyzdžiui, susidūrimo išvengimo sistema (angl. „Pre-Collision System“, PCS) dabar ir šviesiu paros metu aptinkanti automobilius, atvažiuojančius kaktomuša. Taip pat „Toyota Safety Sense“ apima ir avarinio vairavimo asistentą (angl. „Emergency Steering Assist“, ESA), ir posūkio kertant priešpriešinio eismo srautą pagalbos sistemą (angl. „Intersection Turn Assistance“, ITA), kuri gali ir perspėti vairuotoją, ir automatiškai stabdyti, jei norima kirsti kelią tiesiai prieš atvažiuojančią transporto priemonę. Ji veikia ir tuo atveju, jei kelią kerta pėsčiasis.

„Toyota Safety Sense“ rinkinys aprūpintas ir kitomis vairuotojo pagalbos bei saugumo technologijomis kaip visame greičio diapazone veikianti adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema (AAC), atpažįstanti kelio ženklus ir galinti išmaniai pritaikyti važiavimo greitį prie jų rodomos informacijos. Drauge ši sistema patobulinta greičio sumažinimo posūkyje asistentu (angl. „Curve Speed Reduction“).

Dar viena vairuotojo pagalbos sistema – važiavimo eismo juostoje – padeda automobilį išlaikyti eismo juostos centre. Kai sistema pastebi, kad kyla grėsmė neplanuotai išvažiuoti iš eismo juostos, ji „prilaikys“ vairą tvirčiau ir padės neišklysti į kitą eismo juostą. Šis asistentas dabar eismo juostą aptinka preciziškiau, o pati programa atnaujinama greičiau. „Toyota“ pabrėžia ir tai, kad modelio patobulinimai mažina oro turbulenciją, kai lenkiami vilkikai, ir suteikia daugiau stabilumo išlaikydami automobilį važiuojantį tiesia linija. Dabar šis pagalbos asistentas veikia važiuojant ir didesniu greičiu.

Atnaujintas „Toyota Camry“ hibridas Baltijos šalis pasieks 2021-ųjų gegužę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)