Tiesa, dėl galiojančių karantino ribojimų, tradicinis TOP7 sąrašo bei kitų nominantų paskelbimas nebuvo įprastas: visi automobiliai buvo atgabenti į fotografavimo ir filmavimo sesiją, o pretendentai į garbingus titulus buvo paskelbti naudojantis nuotolinio ryšio priemonėmis.

„Matyt, nėra situacijos, kuri galėtų sustabdyti jau 24-erius metus organizuojamus rinkimus. Parodėme, kad gyvenimas nesustoja ir viskas įmanoma laikantis visų saugumo reikalavimų“, – akcentavo Lietuvos žurnalistų autoklubo, organizuojančio rinkimus, prezidentas Valdas Valiukevičius.

Iš 30 rinkimuose dalyvaujančių modelių išrinkti septynis, verčiausius Lietuvos metų automobilio titulo, nebuvo lengva, mat šiemet rinkimuose įvairovė ypač stebino. Pavyzdžiui, pirmą kartą rinkimų istorijoje net trečdalį jų dalyvių sudarė vien elektra varomi automobiliai. O štai kelerius metus stebėję, kaip mažėja dyzeliniu varomų automobilių skaičius, šiemet rinkimų komisijos nariai pastebėjo, kad beliko vienintelis dyzelinu dar važiuojantis modelis.

Įvairovė atsispindi ir finaliniame rinkimų septyneto sąraše: jame vietos atsirado pirmą kartą Lietuvoje debiutuojančiai automobilių gamintojo markei, taip pat dviem elektromobiliams ir dviem hibridiniams modeliams bei vieninteliam, varomam dyzelinu. Tad „Lietuvos metų automobilio 2021“ rinkimų TOP7 atrodo šitaip (abėcėlės tvarka):

1. „CUPRA Formentor“
2. „Peugeot 2008
3. „Porsche Taycan
4. „Renault Captur
5. „Škoda Octavia
6. „Toyota Yaris
7. „Volkswagen ID.3

Nominacijų laimėtojai paaiškės lapkričio 27-ąją, „Lietuvos metų automobilio 2021“ rinkimų finale.