„Gamintojai suteikė „R 1250 RT“ šiuolaikišką išvaizdą, visapusiškai padidino standartinės įrangos apimtis ir atliko daugybę skirtingų sričių techninių patobulinimų, kad užtikrintų dar geresnę važiavimo patirtį. Kelionių šiuo motociklu dinamiškumą ir toliau lemia įspūdingą galią visame greičio diapazone demonstruojantis variklis su „BMW ShiftCam“ technologija“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Tolygi galia

Kaip ir anksčiau, naujajame motocikle montuojamas pajėgiausias „BMW Motorrad“ gamoje 2 cilindrų „boxer“ tipo variklis užtikrina patogioms kelionėms reikalingą dinamiškumą. Šio motoro darbinis tūris vis dar yra 1 254 cm3, o išvystoma galia siekia 100 kW/136 AG pasiekus 7 750 aps./min. ir 143 Nm sukimo momentą pasiekus 6 250 aps./min.

Dėl „BMW ShiftCam“ technologijos, užtikrinančios kintamą vožtuvų darbo laiką ir vožtuvų pakėlimą įsiurbimo pusėje, motociklas pasiekia didžiulę galią visame greičio ir apsukų diapazone, todėl važiuoja ypač sklandžiai, taip pat pasižymi nedidelėmis degalų sąnaudomis ir mažais išmetamųjų teršalų kiekiais.

Standartinėje įrangoje įdiegta dinaminė traukos kontrolės sistema lemia aukštą važiavimo saugumo lygį dėl optimizuoto sukibimo, o naujas standartinis „Eco“ važiavimo režimas padeda vairuotojui pasiekti itin aukštą degalų vartojimo efektyvumą.

Papildomai naujajame „R 1250 RT“ (jo versijoje „Adventure“) gali būti įdiegta „Pro Riding Modes“ parinkčių sistema. Vienas naujų šios sistemos komponentų yra variklio pasipriešinimo momento valdymas: juo galima saugiai išvengti nestabilių važiavimo sąlygų, kurios gali atsirasti riedant išjungta pavara ar perjungiant pavaras į žemesnes.

Daugiau pagalbininkų

„R 1250 RT“ jau standartiškai komplektuojama naujoji „BMW Motorrad Full Integral ABS Pro“ stabdymo sistema, kurioje naudojantis tiek rankinių, tiek kojinių stabdžių svirtimis ir priekiniai, ir galiniai stabdžiai aktyvuojami vienu metu. Ne mažiau svarbios motociklui ir kitos šios sistemos savybės: optimalus prisitaikymas pasvirimo kampui ir dinaminis stabdymo jėgos paskirstymas.
Papildomos įrangos sąraše taip pat numatyta elektronikos valdoma dinaminė „Next Generation“ pakaba su automatinio svorio kompensavimo funkcija ir pajudėjimo į įkalnę pagalbininkas.

Vairuotojams ilgose kelionėse ne mažiau svarbi ir bazinėje įrangoje įdiegta dinaminė pastovaus greičio palaikymo sistema. Naujajame „R 1250 RT“ ji ne tik palaiko nuolatinį greitį, bet ir supranta, kada motociklas rieda nuo kalno, todėl iš pradžių pristabdo jį varikliu ir tik esant neišvengiamam poreikiui aktyvuoja stabdžius.

Papildomai pasirenkama aktyvioji greičio kontrolės sistema, naudodama radaro jutiklių technologiją, padeda sklandžiai keisti judėjimo kryptį tarp kitų transporto priemonių ir nekeisti pasirinkto greičio.

Navigacijos žemėlapis – priešais akis

Naujajame „R 1250 RT“ montuojamas 10,25 colių įstrižainės spalvotas TFT ekranas su integruota žemėlapių navigacija ir jungtimis. Jame aiškiai ir patogiai pateikiami nustatymai bei visiškai integruota valdymo koncepcija leidžia vairuotojui geriau susikoncentruoti į patį važiavimą. Pirmą kartą motocikle 10,25 colių spalvotas ekranas suteikia galimybę rodyti navigacijos žemėlapį prietaisų skydelyje, todėl jokio papildomo ekrano vairuotojui nereikia.

Standartinėje „R 1250 RT“ įrangoje esantis LED technologijos priekinis žibintas nušviečia kelią itin ryškiai. Be to, šis žibintas su „Adaptive Turning Light“ pasukimo funkcija žengia dar vieną žingsnį toliau: artimųjų šviesų srautas nukreipiamas tiksliai pagal motociklo pasvirimą posūkyje ir taip vairuotojui užtikrinamas nuolatinis efektyvus kelio apšvietimas jo judėjimo trajektorija.

Be bazinės įrangos jungiamumo sistemų ir ekrane priešais vairuotojo akis rodomos navigacijos papildomai galima pasirinkti naują komfortiškos telefonijos su išplėstu ryšiu parinktį. Išmanųjį telefoną galima saugiai padėti specialiame skyriuje, kuris yra apsaugotas nuo vandens purslų ir vėdinamas elektriniu ventiliatoriumi, o jo akumuliatorių laikyti parengtą naudoti induktyviai arba per USB jungtį.

Naujo dizaino priekinė dalis sukuria „R 1250 RT“ ne tik žvalesnio ir dinamiškesnio motociklo išvaizdą, bet ir suteikia geresnių pojūčių keliaujant dėl pagerėjusių aerodinamikos savybių. Motociklo kūrėjai sugebėjo padidinti motociklininko matymo lauką, o naujasis „R 1250 RT“ atrodo lengvesnis ir dinamiškesnis.

Be standartiškai siūlomos „Alpine White 3“ versijos, naująjį „R 1250 RT“ galima įsigyti rafinuotų „Style“ modifikacijų „Elegance“, „Sport“ ir „Option 719“.

Tradiciškai BMW vairuotojams siūloma gausybė papildomos įrangos ir įvairių aksesuarų iš „Original BMW Motorrad Accessories“ padalinio arba apsilankius gamintojo oficialios atstovybės salonuose.

BMW atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ salonuose naujasis „R 1250 RT” pasirodys 2021 m. kovo mėn. ir kainuos nuo 19 180 eurų (su PVM).