Be to, elektromobilyje standartiškai bus montuojamas šilumos siurblys, pridedamas įkrovimo laidas ir suteikiama penkerių metų garantija – kitose rinkose šią įrangą reikia užsisakyti papildomai.

Pradinė „Volkswagen ID.3 Pure“ kaina sieks 32 990 eurų, o valstybės teikiama parama ją leis sumažinti iki 28 990 eurų.

Prioritetiniai, „ID.3 1st Edition“ versijoms artimi modeliai bus komplektuojami su 58 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leis įveikti iki 420 km, ir 150 kW/204 AG galią bei 310 Nm maksimalų sukimo momentą išvystančiu motoru. Šie automobiliai Lietuvoje kainuos nuo 40 100 eurų, jie klientus pasieks jau 2021 metų pradžioje.

Bazinė „ID.3 Pure“ ir galingiausia „ID.3 Pro S“ versijos bus pristatytos 2021 m. antroje pusėje. Pastaroji galės pasigirti didžiausia, 77 kWh talpos, baterija, kuri vienu įkrovimu leis įveikti iki 550 km.

„Volkswagen“ garantuoja, kad visų ID.3 modelių baterija išlaikys 70 proc. talpos pirmus aštuonerius metus arba įveikus 160 tūkst. kilometrų.

Riboto leidimo „ID.3 1st“ modeliai jau pasiekė savo savininkus ir rieda Vilniaus, Kauno bei Panevėžio gatvėmis.

„Pasitikiu „Volkswagen“ prekės ženklu, imponavo ir tai, kad šis automobilis, kaip elektromobilis, suprojektuotas nuo nulio. Namuose įsirengėme saulės elektrinę, lieka elektros, taigi manau, kad jos užteks ir namams, ir automobiliui“, – teigė vienas iš pirmų ID.3 savininkų Šarūnas Prokopimas.

„Volkswagen“ yra vienas iš pagrindinių mūsų elektromobilių parko prekės ženklų. Tiek mes, tiek mūsų klientai nekantrauja išbandyti pirmąjį tikrą „Volkswagen“ elektromobilį“, – teigė elektromobilių dalijimosi platformos „Spark“ vadovas Nerijus Dagilis.

Šis unikalus ir ilgai lauktas „Volkswagen“ modelis pagamintas pasitelkiant specialiai elektromobiliams sukurtą MEB platformą. Europoje „ID.3 1st“ parduota tik 30 tūkst., o Baltijos šalims teko tik 50 vienetų. „ID.3 1st“ jau galima išbandyti ir visose „Volkswagen“ atstovybėse.