Šių metų rinkimai dėl COVID-19 viruso pandemijos buvo kitokie – „Journal de l‘Automobile“ atstovai tai suprato dar šių metų pradžioje. Tyrimų įmonės „Kantar“ kasmet gegužę atliekama automobilių pirkėjų apklausa turėjo būti pritaikyta prie šiemetinės situacijos.

Naujasis tyrimas buvo atliekamas birželio mėnesį, jame dalyvavo 1 500 prancūzų. Jie buvo paprašyti įvertinti įvairius automobilio įsigijimo ir naudojimo aspektus. Nemažai jų pažymėjo, jog itin didelę įtaką pirkinio pasirinkimui turėjo automobilio kaina, o taip pat – patikimumas, saugumas bei poveikis aplinkai. Tai – vis didesnę įtaką turinčios sritys.

Atsižvelgdami į pirkėjų prioritetus, žurnalo atstovai nusprendė įsteigti tris prizus: už patikimumą, saugumą bei poveikį aplinkai. Kai respondentai buvo paklausti, kuris prekės ženklas demonstruoja puikius patikimumo rezultatus, „Peugeot“ buvo įvertintas daugiau nei 66 proc. žmonių.

„Būti pirmoje vietoje patikimumo srityje – džiuginantis pasiekimas, atitinkantis mūsų prekės ženklo dvasią. Patikimumas yra dalis mūsų DNR jau 210 metų, ir daug „Peugeot“ automobilių šiuo metu prancūzams asocijuojasi su šia savybe. Šį apdovanojimą paryškina mūsų prieš kelerius metus inicijuotas žingsnis, jog svarbiausia automobilyje yra patikimumas ir suvokiama kokybė“, – atsiimdamas apdovanojimą sakė Prancūzijos „Peugeot“ direktorius Guillaume‘as Couzy.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją