„Šie metai ypatingi ir dėl to, kokias sąlygas turime pasaulyje. Koronavirusui plintant ir turint omenyje, kad situacija Lietuvoje gali pasikeisti kone kasdien, reikia turėti ne vieną, o kelis variantus, kaip rinkimus organizuoti saugiai. Visgi minčių, kad šiemet šio renginio nereikia, nebuvo: norime išlaikyti tradicijas ir, kaip ir kasmet, suteikti naujo automobilio besidairantiems žmonėms informaciją apie geriausius šiuo metu rinkoje esančius modelius“, – kalbėjo Valdas Valiukevičius, Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas.

Tradiciškai rinkimų startas susijęs ir su kasmet naujai išrenkama komisija, kuri privalo įvertinti visus į „Metų automobilį“ deleguotus automobilius. Visą laiką komisiją sudaro šalies žiniasklaidoje dirbantys automobilių žurnalistai, turintys daug patirties, per metus išbandantys ne vieną dešimtį naujausių modelių ir sukaupę nemažą žinių bagažą.

Šiemet Lietuvos „Metų automobilio“ rinkimų komisiją sudaro šie nariai (abėcėlės tvarka):

  • Egidijus Babelis, „Keturių ratų“ bendraautorius,
  • Linas Butkus, „Verslo žinių“ rubrikos redaktorius
  • Matas Buzelis, „CarVertical“ vyriausiasis kūrybininkas,
  • Renaldas Gabartas, „Automanas.lt“, „Mano ūkis“, „Investuok“, „Keturi ratai“ žurnalistas,
  • Dainius Leonavičius, socialinių medijų videografas,
  • Jurgis Paplaitis, „Delfi“ bendraautorius,
  • Vitoldas Milius, „Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius,
  • Žilvinas Pekarskas, 15min.lt „Gazas“ rubrikos redaktorius,
  • Dina Sergijenko, „Delfi Auto“ rubrikos redaktorė
  • Valdas Valiukevičius, „Auto Bild Lietuva“ bendraautorius.


Tradiciškai rinkimuose dalyvauja apie 30 automobilių, tačiau, neslepia V. Valiukevičius, šiemet šis skaičius gali būti kuklesnis, mat dėl pasaulinės pandemijos ne visos naujienos spėjo pasiekti Lietuvą, be to, daugelis gamintojų stabdė gamyklas net kelioms savaitėms.

Kokių automobilių galima tikėtis šių metų rinkimuose dar neaišku, mat iki spalio 10 d. duotas laikas dalyvių registracijai. Visas sąrašas bus paskelbtas spalio 27-ąją, įžanginėje rinkimų spaudos konferencijoje.

Kuris taps geriausias, dešimties žurnalistų komisija išsiaiškina nuvažiuodama galybę kilometrų ir išbandydama visus įmanomus rinkimuose esančių automobilių parametrus. Renkant geriausią „Metų automobilį 2021“ laukia bandymai Bukiškių autodrome Vilniuje, stabdymo testai, savo žodį taps ir įvairių technologijų ekspertai iš Vilniaus Gedimino technikos universiteto, techninės apžiūros įmones vienijančios asociacijos „Transeksta“ ir kiti.