Efektyvaus energijos naudojimo rungtyje dalyvavo „Hyundai Kona electric“, „Peugeot“ „e-208“ bei „e-2008“, „Nissan Leaf e+“. Daugiausiai bandymų metu nuvažiuotų kilometrų varžybose prie jų prisijungė „Honda e“, o slalomo lenktynėse elektromobiliams iššūkį metė „NIU“ motoroleriai.

Kaip ir reikėjo tikėtis, didžiausio „Testodromo“ lankytojų susidomėjimo sulaukė tik ką į Lietuvą atvykę „Peugeot 2008“ ir „Honda e“. Panorėję išbandyti automobilius ir iš anksto užsiregistravę, iki šeštadienio popietės su „Peugeot“ nuvažiavo 146 kilometrus, o su „Honda“ – 205.

Efektyviausiai energiją naudojančių elektromobilių duomenys buvo fiksuoti iš karto po šeštadienį vykusių slalomo varžybų. Visi automobilių pardavėjai žino, kad bandymų metu kuro sąnaudos yra gerokai didesnės nei realiomis eksploatavimo sąlygomis. Būsimi savininkai nepraleidžia progos išbandyti „gazas – dugnas“ režimą. Didesnį, nei įprasta energijos naudojimą padidino ir slalomo varžybos, kurių metu baterijų nebuvo gailėta. Bet čia nustebino ir nugalėjo „Hyundai Kona electric“. Automobilio kompiuteris rodė tik 15,9 kWh vidutines energijos sąnaudas.

Slalomo trasoje greičiausias buvo „Peugeot 208“. Trumpa bazė, sportiškas charakteris ir geras vairuotojas lėmė pergalę. „Peugeot 2008“ atsiliko nedaug, o „Hyundai Kona electric“ sulaukė daugiausiai aplodismentų už startą. Atjungus stabilizavimo sistemas, galingo variklio pakako paskandinti automobilį padangų dūmuose.