Kaip aiškino Valdas Valiukevičius, rinkimus organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas ir rinkimų komisijos narys, toks sprendimas gimė supratus, kad konkurse dalyvaujantys automobiliai – pernelyg skirtingi, tad vieno nugalėtojo būti negali.

„Nusprendėme, kad neverta lyginti skirtingų „svorių“ automobilių, todėl šiemet nusprendėme rinkti net keletą nugalėtojų“, – kalbėjo jis.
Metų forgonu tapo „Renault Master“, o „Metų pikapo“ nominacija įteikta „Ford Ranger“. „Metų komercinis vienatūris“ apdovanojimas skirtas „Peugeot Partner Dangel 4x4“.

Dar du apdovanojimai skirti išskirtiniams rinkimų dalyviams: „Ateities vizija“ paskelbtas elektrinis „Renault Master Z.E.“, „Metų alternatyva“ – gamtinėmis dujomis važiuojantis „Iveco Daily CNG“, o kaip „Metų debiutas“ įvertintas „Toyota Proace City Verso“.

„Kasmet bandydami komercinius automobilius susiduriame su faktu, kad sunkiasvoriai nebėra tiek toli nuo lengvųjų automobilių – jie tampa vis manevringesni, patogesni, juos kuriant galvojama apie vairuotojų komfortą, net ir įrangos galimybės bene tokios pat plačios“, – pastebėjo Vitoldas Milius, Lietuvos komercinio automobilio rinkimų komisijos narys.

Lietuvos komercinio automobilio rinkimus Lietuvos žurnalistų autoklubas organizuoja kas dvejus metus, nuo 2016-ųjų. Šių metų rinkimuose dalyvavo aštuoni skirtingi Lietuvos rinkoje per pastaruosius dvejus metus pasirodę modeliai.

Rinkimuose šiemet buvo vertinami šie modeliai (abėcėlės tvarka):

1. „Ford Ranger“
2. „Iveco Daily“
3. „Mitsubishi L200“
4. „Peugeot Partner Dangel 4×4“
5. „Renault Master“
6. „Renault Trafic“
7. „Renault Master Z.E.“
8. „Toyota Proace City Verso“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)