Kompanija akcentavo, kad pagrinde tokie nuostoliai kilo dėl sunkumų, kuriuos patyrė visa rinka prasidėjus koronaviruso pandemijai, rašoma autoexpress.co.uk.

Bendrovės automobilių pardavimai sumenko net 41 proc., o tą lėmė ne tik dėl COVID-19 pavojaus uždaryti pardavimo salonai, bet ir dėl užkrato grėsmės stabdyta gamyba ir paskelbtas masinis karantinas.

Tiesa, kai kuriose rinkose „Aston Martin“ teigia jaučianti atsigavimą. Pavyzdžiui, Kinijoje pardavimai šį birželį ūgtelėjo 11 proc. lyginant su praėjusių metų birželiu.

Nepaisant visko, bendrovė neslepia, kad rengiasi taupyti ir jau šį procesą pradėjo mažindama veiklos sąnaudas, racionalizuodama gamybą ir pan. Tai, skelbiama, turėtų leisti automobilių gamintojui sutaupyti apie 30 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)