Naujojo „Clio E-TECH Hybrid“ bendroji galia siekia 140 AG ir užtikrina maksimalų našumą bei puikią vairavimo dinamiką. Automobilis kiekvieną kartą iš vietos pajuda elektriniu režimu, o jo akumuliatorius įkraunamas stabdant ir lėtėjant, kaip ir elektromobilyje. Galimybė greitai įkrauti akumuliatorių ir aukštas „E-TECH“ sistemos efektyvumas sumažina degalų ir energijos sąnaudas bei prailgina važiavimo elektros varikliu trukmę.

Naujasis modelis visiškai elektriniu režimu mieste gali važiuoti 80 proc. važiavimo trukmės, todėl degalų sąnaudos mieste gali būti net 40 proc. mažesnės nei versijos su benzininiu varikliu. Naujojo „Clio E-TECH Hybrid“ išmetamo CO2 kiekis siekia nuo 96 g/km (pagal WLTP, važiuojant nedideliu greičiu).

„E-TECH“ pavara montuojama visuose „Clio“ automobiliuose, pradedant „Zen“ versija. Naujojo „Clio E-TECH Hybrid“ kainos prasideda nuo 20245 eurų.

„Renault“ taip pat neseniai pristatė „Captur E-TECH Plug-in Hybrid“ – pirmąjį „Renault“ įkraunamą hibridinį automobilį.

Naujasis „Captur“ įkraunamas hibridas, turintis „E-TECH Plug-in“ technologiją, iš vietos pajuda elektriniu režimu, o automobilio bendroji galia siekia 160 AG. Dėl naujoviškos daugiarežimės MMT pavarų dėžės bei galingo akumuliatoriaus, automobilis pasižymi puikiu energiniu naudingumu. Naujausi šiame modelyje taikomi sprendimai yra „Formulėje 1“ ir elektromobilių segmente įgytų žinių ir patirties rezultatas. Automobiliu su 10,5 kWh talpos ir 400 V galios akumuliatoriumi galima nuvažiuoti iki 65 km (pagal WLTP).

Specialus mygtukas prietaisų skydelyje vairuotojui bet kada leidžia įjungti elektros pavarą, o „E-SAVE“ režimas išsaugo pakankamas energijos atsargas akumuliatoriuje, kad, baigiantis maršrutui, būtų galima naudoti vien tik elektrinį režimą. Naujausios pavarų dėžės „B-Mode“ režimas užtikrina optimalų energijos sunaudojimą lėtėjant ar stabdant ir prailgina atstumą, kurį galima įveikti elektra.

Foto: Gamintojo archyvas

Mišriuoju ciklu naujasis „Captur E-TECH Plug-in Hybrid“ sunaudoja 1,5 l/100 km ir išmeta 32 g CO2/km (pagal WLTP, važiuojant nedideliu greičiu) [2]. Taigi, suvartojama mažiau degalų ir užtikrinamos mažesnės eksploatavimo sąnaudos per mėnesį, lyginant su analogiška versija benzininiu varikliu. Naujojo „Captur E-TECH Plug-In Hybrid“ kainos prasideda nuo 29560 eurų.

Po debiuto rinkoje, naujasis „Renault Clio“ mėgaujasi pripažinimu. „Clio“ yra pardavimų Europos rinkoje lyderis, neatsižvelgiant į segmentą. Naujasis „Clio“ išsaugojo savo DNR, bet kartu tai yra ir visiškai naujas modelis. Modernizuota ir išraiškingesnė kėbulo stilistika, aukšta apdailos kokybė, plačios panaudojimo galimybės ir naujos technologijos šį modelį iškelia į aukščiausią kategoriją. „Euro NCAP“ bandymų, kuriuose „Clio“ suteiktos 5 žvaigždutės ir aukščiausias balas, rezultatai taip pat patvirtina jo poziciją rinkoje.

Naujasis „Renault Captur“ yra perkamiausias tarp „Renault“ B segmento visureigių. Naujoji „Captur“ karta išlaikė savo DNR, tačiau, kaip ir „Clio“ atveju, tai yra visiškai naujas automobilis, turintis naują atletiškesnį dizainą, aukščiausios kokybės apdailą, modulinį ir erdvų vidų bei naujausias technologijas. Naujajam modeliui suteiktos 5 „Euro NCAP“ bandymų žvaigždutės.