„Didinti pažeidžiamiausių eismo dalyvių saugumą yra svarbi socialinė atsakomybė,“ – sako Gilles Mabire, Komercinių automobilių ir paslaugų padalinio vadovas.

Šiandien yra aktualu kaip niekada anksčiau, nes keliuose ypatingai padaugėjo dviratininkų ir paspirtukų vairuotojų – dėl epidemijos vis daugiau žmonių vietoje viešojo transporto renkasi dviračius ar paspirtukus vykti į darbą ir atgal („infas“ agentūros duomenys).

O nuo šiol tokia posūkių pagalbos sistema, kurią galima montuoti į jau naudojamą transportą, gerokai padidins saugumą, perspėdama komercinio transporto vairuotojus apie tai, kad aklojoje sunkvežimio ar autobuso zonoje yra pėsčiasis, dviratininkas arba paspirtuko vairuotojas.

Radarų jutiklių sistema montuojama prie šoninio veidrodėlio ir stebi eismą iki 4 metrų į šoną ir iki 14 metrų atgal. O jau nuo 2024 metų šios ir panašios sistemos taps privalomos visuose Europos Sąjungoje parduodamuose naujuose sunkvežimiuose.

„Continental“ turi ilgametę patirtį ir daug žinių gaminant posūkių pagalbos sistemas sunkiajam transportui ir lengviesiems automobiliams, ir šiandien jau kuriama trečiosios kartos technologija.

Ateityje radarų jutiklių ir vaizdo kamerų duomenys, kuriuos apdoros dirbtinis intelektas, net leis numatyti pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukų vairuotojų veiksmus, taip dar labiau aktyviai apsaugant pažeidžiamiausius eismo dalyvius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)