Delfi skaitytojas Vaidas į redakciją kreipėsi keldamas klausimą: kodėl itin judriame kelyje jau kurį laiką yra išdėliotos nukreipiamosios gairės, tačiau kelio darbai toje vietoje nevyksta?

Kyla ne tik spūstys, bet ir pavojus

Vilnietis piktinosi, kad dėl šių eismo pakeitimų, kiekvieną dieną A19 kelyje, šalia Gariūnų turgavietės, tenka stovėti spūstyse. Vyras aiškino, kad gairės sustatytos taip, lyg toje vietoje vyktų kelio darbai, tačiau nieko panašaus jam pastebėti neteko. Skaitytojas teigė, kad neretai pirma eismo juosta apskritai būna tuščia, tačiau dėl įrengtų kelio ženklų ja važiuoti yra draudžiama.

Negana to, vyras pasakojo, jog dar daugiau sunkumų kyla tada, kai padaugėja nuvažiuojančių nuo greitkelio Vilnius–Kaunas viaduko, o važiuojantiems A19 keliu prireikia ant minėto viaduko užvažiuoti.

„Kai automobilių srautas padidėja, pabandykite toje vietoje užvažiuoti ant viaduko ir suprasite, kad tai prasilenkia su bet kokiomis saugaus eismo taisyklėmis. Toje vietoje, norint užvažiuoti ant viaduko, trumpoje kelio atkarpoje reikia iš antros eismo juostos persirikiuoti į pirmą, o tada dar įvažiuoti į greitėjimo juostą. Iš esmės, vairuotojas vienu manevru turi kirsti dvi eismo juostas ir dar nesutrukdyti nuvažiuojantiems nuo viaduko, bet kartu ir neblokuoti kelio stovintiems spūstyje. Kažkoks absurdas“, – pasipiktinimo neslėpdamas dėstė skaitytojas.

Kreipėsi savivaldybė

„Delfi“ susisiekus su Vilniaus miesto savivaldybe, jos atstovai patvirtino, kad ši problema yra žinoma, o sostinės gyventojai jau yra parašę ir ne vieną skundą. Savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vedėjas Eduardas Garbovskis paaiškino, kad šį kelią prižiūri Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), tačiau savivaldybė dar gegužės 13 dieną raštu kreipėsi į LAKD dėl gaunamų gyventojų nusiskundimų ir prašė atšaukti važiuojamosios dalies susiaurinimą, nes įrengti kelio ženklai ir aptvėrimas, neįvertinus eismo srautų pasiskirstymo, netikslingai sumažino eismo juostų skaičių.

Ribojimų atšaukti nesiruošia

Vis tik LAKD atstovas Evaldas Tamariūnas teigė, kad toks eismo ribojimas kelyje A19 yra taikomas dėl eismo srautų vienodesnio paskirstymo ir artimiausiu metu atšaukiamas nebus.

„Planuojama, kad šis eismo ribojimas išliks iki šių metų liepos mėnesio vidurio ir bus panaikintas, kai kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda dešinėje kelio pusėje bus pabaigti rekonstravimo darbai. Atliekant rekonstravimo darbus kairėje kelio pusėje, bus suderinta kita eismo organizavimo schema. Kelių direkcija pažymi, kad vertinant abiejų minėtų kelių vidutinį metinį paros eismo intensyvumą (VMPEI), jis skiriasi 10 000 automobilių per parą. 2019 m. duomenimis kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda VMPEI buvo 44 497 automobiliai per parą, o kelyje A19 Vilniaus pietiniame aplinkkelyje – 34 161 automobilis per parą“, – aiškino LAKD atstovas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)