Kad šis automobilis iš tikrųjų sulaukia išskirtinio dėmesio įrodo tai, jog išankstinis „Urus“ norinčių išbandyti potencialių pirkėjų sąrašas buvo užpildytas likus dar kelioms savaitėms iki jo atvykimo į Lietuvą.

„Dėl superautomobiliams būdingų techninių charakteristikų, išraiškingo ir įsimenančio dizaino, bei SUV segmentui būdingų savybių derinio „Urus“ galima laikyti pirmuoju pasaulyje didesnio pravažumo superautomobiliu. Tokio susidomėjimo, kokį parodė jį norintys išbandyti potencialūs pirkėjai Lietuvoje, nesitikėjome net patys“, – sako „Luxury Motors“ vadovė Evelina Avina.

Toks, kaip joks kitas

Lamborghini Urus“ yra pirmasis šio gamintojo SUV klasės modelis, kuris vos tik pasirodęs išsiskyrė iš kitų konkurentų savo griežtų ir aštrių formų dizainu, kuris pabrėžia „Urus“, kaip superautomobilio prigimtį, bet aiškiai parodo ir jo, kaip didesnio pravažumo automobilio ambicijas.

Savo veržliu ir agresyviu charakteriu „Urus“ išsiskiria iš savo konkurentų, o savo praktiškumo galimybėmis išsiskiria ir iš kitų „Lamborghini“ modelių. Be vairuotojo jis gali vežti dar keturis keleivius, taip pat turi talpią bagažinę, bei gausybę saugumo bei komforto įrangos.

Lamborghini Urus
Foto: Vytautas Pilkauskas

Tačiau šis SUV nė akimirkai neleidžia pamiršti, kad tai yra „Lamborghini“ kūrinys, nes po variklio dangčiu sumontuotas 4,0 l darbinio tūrio, V formos, 8 cilindrų benzininis variklis su dviem turbinomis, kuris pasiekia net 650 arklio galių ir 850 Nm sukimo momentą. Efektyvų variklio galios išnaudojimą užtikrina aštuonių pavarų automatinė pavarų dėžė.

Automobilis varomas visų varančiųjų ratų sistemos pagalba, kuri normaliomis sąlygomis į priekinius ratus siunčia 40, o į galinius 60 proc. variklio galios. Bet, esant ypatingoms aplinkybėms, į priekinius ratus gali būti perduota iki 70, o į galinius net iki beveik 90 proc. variklio galios. Šis sistema užtikrina ne tik puikias „Urus“ valdymo savybes, bet praverčia ir nuvažiavus nuo asfalto.

Kaip ir pridera tikram superautomobilio genų turinčiam SUV, „Urus“ yra sąlyginai lengvas ir sveria 2200 kilogramų, o tai yra kur kas mažiau už daugelį kitų tokio tipo automobilių. Pasiekti tokio rezultato pavyko dėl to, kad „Urus“ gamyboje naudojamas lengvas, bet tvirtas anglies pluoštu sutvirtintas plastikas.

Lamborghini Urus
Foto: Vytautas Pilkauskas

Kadangi šį SUV puošia garbingas „Lamborghini“ ženkliukas, tai automobilį įpareigoja būti labai greitu ir „Urus“ tai patvirtina su kaupu. Šis didesnio pravažumo automobilis, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundės, o maksimalus greitis viršija 300 km/val. greičio ribą. Tai yra skaičiai, kurie leidžia „Urus“ vadinti ne tik vienu greičiausių SUV pasaulyje, bet ir žengti į superautomobilių teritoriją.

Geriausios SUV savybės

Bet to, kad yra labai greitas ir galingas, „Urus“ pasižymi ir geriausiomis SUV automobiliams būdingomis savybėmis. Visų pirma, gamintojas pasirūpino, kad jis iš tikrųjų galėtų važiuoti sunkiai pravažiuojamais keliais. Šiai užduočiai atlikti „Urus“ turi orinę važiuoklę, kurios pagalba automobilio prošvaisa gali padidėti iki 250 milimetrų. Kad nusukti į bekelę būtų drąsiau, „Lamborghini“ siūlo įsigyti papildomą paketą, į kurį įeina tvirtesni priekinis ir galinis buferiai.

„Urus“ vairuotojai turi galimybę pasirinkti vieną iš kelių skirtingų važiavimo režimų. „Strada“ skirtas važiuoti įprastu miesto arba užmiesčio ritmu, „Sport“ suteikia daugiau aštrumo ir dinamikos, „Corsa“ išgrynina sportiškąją „Urus“ pusę ir leidžia juo mėgautis lenktynių trasoje, „Terra“ režimas skirtas tiems, kurie nebijo išsipurvinti ir nuklysti nuo kelio, „Sabbia“ padės lengviau įveikti smėlėtus kelius, o „Neve“ įveikti žiemiškus iššūkius kelyje.

Be jokios abejonės, tiek „Urus“ vairuotojas, tiek ir jo keleiviai, gali mėgautis aukščiausios kokybės interjero medžiagomis, nepriekaištingomis odinėmis sėdynėmis ir sportišku automobilio interjero dizainu. Visa tai sukuria ypatingą atmosferą ir leidžia mėgautis tiek sportiška, tiek ir universalia „Lamborghini Urus“ pusėmis.