Atnaujintas „Tiguan“ pasižymės efektyvesniais ir aplinkai draugiškesniais varikliais, skaitmenizuota ir junglesne MIB3 pramogų sistema, dalinai autonominio vairavimo asistentu „Travel Assist“, prabangiais „IQ Lights“ LED matriciniais žibintais ir daugybe kitų privalumų. Be to, pirmą kartą bus galima įsigyti iš tinklo įkraunamą ir R versijas.

Elektrifikuotas „eHybrid“

„Volkswagen“ atnaujino „Tiguan“ jėgaines. Viena iš svarbiausių naujovių – iš tinklo įkraunama „eHybrid“ pavara, kuri išvysto 180 kW/245 AG. Jei baterija užtektinai įkrauta, „eHybrid“ visada pradės veikti tik elektriniu režimu, o vienu įkrovimu galės įveikti 50 km (pagal WLTP).

Lengvai konfigūruojama pavara net ilgų kelionių metu leidžia sukaupti užtektinai elektros energijos, todėl, pavyzdžiui, atvykus į miestą automobilis gali judėti be emisijų. Maksimalus tik elektra išvystomas greitis – 130 km/val. Keliaujant hibridiniu (GTE) režimu greitėti padeda turbobenzininis TSI variklis. Elektros variklio ir benzininio motoro tandemas leidžia išvystyti įspūdingą galią.

"Volkswagen Tiguan"
Foto: Gamintojo archyvas

Prabangi galia

„Volkswagen R“ pirmą kartą sukūrė galingiausią kada nors pagamintą „Tiguan“, kurio R versija išvystys net 235 kW/320 AG. Turbininis keturių cilindrų „EA888 evo4“ variklis buvo pritaikytas specialiai „Tiguan R“. Į visus varančiuosius ratus galią nukreipia 7 pavarų dvigubos sankabos DSG pavarų dėžė.

Nauja selektyvaus sukimo momento nukreipimo sistema („R Performance Torque Vectoring“) paskirsto kintamą galią tarp dviejų ašių ir abiejų galinių ratų. Priklausomai nuo situacijos, net 100 proc. galios gali būti nukreipiama į vieną ratą – tai leidžia gerokai pagerinti automobilio valdymą. Galia paskirstoma atsižvelgiant į ratų pasukimo kampą, akceleratoriaus pedalo poziciją, šoninį greitėjimą, posūkio kampą ir greitį.

R modeliai taip pat pasižymės tik jiems skirta įranga: 18 colių stabdžių sistema, specialia, 10 mm žemesne, adaptyvia važiuokle (DCC), išjungiama elektroninio stabilumo sistema, visiškai nauja visų varančiųjų ratų sistema, unikalia keturių vamzdžių išmetimo sistema chromuotais antgaliais. Papildomai galima pasirinkti ir iš titano pagamintą „Akrapovič“ išmetimo sistemą.

Kiti „Tiguan“ varikliai pasižymės tvarumą skatinančių inovacijų gausa. Populiarieji „Tiguan“ TDI varikliai pasitelks dvigubo dozavimo – dviejų katalizatorių su atskiru „AdBlue“ įpurškimu – sistemą, kuri leidžia „Volkswagen“ smarkiai sumažinti azoto oksido emisijas.

"Volkswagen Tiguan"
Foto: Gamintojo archyvas

Nauji valdikliai ir pramogų sistema

Naujajame „Tiguan“ mygtukus ir jungiklius pakeitė lietimui jautrūs paviršiai. Klimato kontrolę nuo šiol bus galima valdyti visiškai nauju lietimui jautriu moduliu, kurį sudaro ne tik mygtukai, bet ir apšviesti dideli slankikliai. Be to, lietimui jautriais mygtukais bus galima valdyti tokias funkcijas kaip sėdynių ar langų šildymas, oro kondicionieriaus darbas.

Volkswagen Tiguan“ taip pat stebins visiškai naujomis MIB3 pramogų sistemomis, į kurias integruotos programėlės ir belaidės „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ sistemos. „Volkswagen“ kartu su „Harman/Kardon“ sukūrė išskirtinę „Tiguan“ garso sistemą su 10 aukštos klasės garsiakalbių ir 480W stiprintuvu.

„Travel Assist“ gali vairuoti, stabdyti ir greitinti „Tiguan“ nuo 0 km/val. (DSG pavarų dėže) ar 30 km/val. (mechaninė pavarų dėžė) iki 210 km/val. Ši sistema jungia adaptyvios greičio palaikymo ir juostų palaikymo sistemų funkcijas. Nepaisant to, veikiant šiai sistemai vairuotojas visada turi laikyti rankas ant vairo, o automobilis tai nustato, nes vairo paviršius – jautrus lietimui.

Matriciniai LED žibintai bus pirmą kartą montuojami į „Tiguan“. Kiekvieną iš „IQ.LIGHT“, kuri laikoma viena geriausių tokio tipo technologijų pasaulyje, žibintų sudaro 24 šviesos diodų matricos, kurios atlieka įvairias, net ir interaktyvias, apšvietimo funkcijas.

Išankstiniai užsakymai Lietuvoje prasidės vasaros pabaigoje, o į Baltijos šalių gatves naujasis „Tiguan“ išriedės jau šių metų rudenį.