Dar ryškesni bruožai

Atnaujindami išorę, „Audi“ dizaineriai automobilio išvaizdą paryškino ne viena išskirtine detale. Aštuoniakampės vientisos grotelės dabar yra plokštesnės, todėl atrodo platesnės nei anksčiau. Viršutinė LED žibintų dalis turi naujo dizaino dienos šviesas. Žvelgiant į Q5 iš šono, dabar jis atrodo veržlesnis ir su didesne prošvaisa, kurią pabrėžia naujos slenksčių apdailos.

Lengvumo pojūtis ir kokybė

Horizontalios dizaino linijos pabrėžia salono erdvę ir lengvumą. Iškilus ir elegantiškas apdailos intarpas atskiria apatinę ir viršutinę prietaisų skydelio dalį, kurioje pagrindinis akcentas yra iškilęs „MMI touch“ ekranas su garsiniu paspaudimo atsaku. Centrinėje konsolėje nebeliko pasukamo ir paspaudžiamo valdiklio, kurio vietoje dabar sumontuota dėtuvė.

Pasaulinis debiutas

Atnaujintame Q5 pirmą kartą pasaulyje pristatoma naujos kartos OLED šviesų technologija. OLED yra itin efektyvūs šviesą skleidžiantys diodai, sukuriantys tolygų apšvietimą. Užsisakydami naują Q5, pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų galinių žibintų variantų, kurių kiekvienas turi individualius pasveikinimo elementus prieinant ar nueinant nuo automobilio. „Audi drive select“ sistemoje pasirinkus „dynamic“ režimą, pasikeičia ir šviesų išvaizda. Galiniai OLED žibintai taip pat turi atstumo jutiklius – jei iš galo priartėjama prie stovinčio Q5 arčiau kaip per du metrus, įsižiebia visi OLED segmentai. Kai Q5 pajuda, žibintai vėl ima šviesti įprastai.

Audi Q5
Foto: Gamintojo archyvas

Erdvus ir transformuojamas

4,68 m ilgio atnaujintas „Audi Q5“ dėl didesnių buferių dabar yra 19 mm ilgesnis už pirmtaką. Jo 1,89 m plotis (be veidrodėlių) ir 1,66 m aukštis liko nepakitę. Didelis 2,82 m atstumas tarp ašių užtikrina erdvę salone, o papildomai galima užsisakyti pastumiamas galines „plus“ sėdynes su reguliuojamo kampo atlošais. Su šiomis sėdynėmis bagažo skyriaus tūris siekia nuo 550 iki 1550 l. Dėl sumaniai panaudotų skirtingų medžiagų, Q5 kėbulas yra vienas lengviausių segmente, o dar labiau pagerinta garso izoliacija užtikrina ypatingą tylą salone.

Valdymas ir multimedijos sistema

Atnaujinto „Audi Q5“ įrangos valdymui naudojamas naujas modulis – trečios kartos „MIB 3“ (Modular Infotainment Platform angl.) platforma, pasižyminti dešimt kartų didesne sparta nei anksčiau. Standartinėje komplektacijoje sistema turi įprastą prietaisų skydelį su centre esančiu informaciniu ekranu, o aukščiausiai gamoje siūlomas „Audi virtual cockpit plus“ skydelis – didelės raiškos 12,3 colio skaitmeninis ekranas. Centrinis 10,1 colio „MMI touch“ multimedijos ekranas yra standartinė Q5 įranga.

„Audi connect“ jungliosios paslaugos „Audi Q5“ suteikia interneto ir eismo infrastruktūros prieigą. Navigacijos sistemoje rodomi itin aukštos raiškos „Google Earth“ palydoviniai vaizdai, detalios važiavimo nuorodos ir informacija apie eismą. „myAudi“ programa užtikrina naudotojo telefono sąsają su automobiliu.

Audi Q5
Foto: Gamintojo archyvas

Platų asmeninių nustatymų pasirinkimą – nuo dažniausiai naudojamų navigacijos sistemos adresų iki sėdėjimo padėties ir norimų oro kondicionavimo sistemos nustatymų – galima išsaugoti šešiuose skirtinguose naudotojo profiliuose. Duomenys yra išsaugomi debesijoje esančioje individualioje „myAudi“ svetainės paskyroje, kur ji prieinama prisijungusiam vartotojui visuose šią įrangą turinčiuose „Audi“ automobiliuose.

Varikliai: didelė galia, maža emisija

Europoje atnaujintas „Premium“ SUV debiutuoja kaip „Audi Q5 40 TDI“ modelis. Jo galingas dviejų litrų keturių cilindrų dyzelinis variklis pasiekia 150 kW (204 AG) galią ir 400 Nm sukimo momentą. „Audi Q5 40 TDI“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,6 sekundes ir pasiekia maksimalų 222 km/val. greitį.

Dalinė hibridinė MHEV sistema užtikrina mažas degalų sąnaudas. Diržu varomas starteris-generatorius tiekia energiją automobilio 12 voltų elektros sistemai, turinčiai kompaktišką ličio-jonų akumuliatorių. Starteris-generatorius rekuperuoja stabdymo metu sukuriamą energiją ir išsaugo ją akumuliatoriuje. MHEV sistema leidžia „Audi Q5“ riedėti išjungtu varikliu, tai pat aktyvuoja „Start-Stop“ sistemą, esant mažesniam kaip 22 km/val. greičiui. Visa ši sistema degalų sąnaudas sumažina 0,3 l/100 km.

Po atnaujinto Q5 debiuto vėliau pasirodys ir daugiau variklių versijų: dar du keturių cilindrų TDI varikliai, V6 TDI motoras ir du 2.0 litro keturių cilindrų TFSI varikliai. Taip pat bus siūlomas ir dviejų skirtingų galių populiarus „Q5 TFSI e“ modelis su iš tinklo įkraunama hibridine pavara.

Komfortiškesnis ir manevringesnis

Sportiškas ir komfortiškas – „Audi Q5“ pasižymi itin gerai subalansuotomis važiavimo savybėmis. Daugiasvirtės priekinė ir galinė pakabos yra itin lengvos, tad tai užtikrina ne tik dar geresnes valdymo savybes, bet ir padidina efektyvumą. „Audi Q5“ pirkėjai gali rinktis iš keturių skirtingų pakabos variantų. Sportiška pakaba yra siūloma kaip alternatyva standartinei pakabai. Standartinė pakaba su plieninėmis spyruoklėmis taip pat galima su amortizavimo kontrole, kuri užtikrina itin platų diapazoną tarp komforto ir dinamikos. Be amortizacijos kontrolės adaptyvi pneumatinė pakaba leidžia parinkti penkių skirtingų aukščių kėbulo prošvaisą, tad ši sistema itin gerai dera „Audi Q5“.

„Audi Q5“ turi standartinius 17 colių lietus ratlankius. „advance“ ir „S line“ versijos turi 18 colių ratlankius, taip pat siūlomi „Audi“ ir „Audi Sport“ 19, 20 ir 21 colio ratlankiai.

Saugumo ir komforto pranašumas

Atnaujintas Q5 turi itin plačią pagalbinių sistemų gamą. „Audi pre sense city“ yra standartinė sistema, padedanti išvengti susidūrimo arba sumažinti jo pasekmes su priekyje esančiais eismo dalyviais. Pasirenkamos posūkio pagalbos, susidūrimo išvengimo ir perspėjimo išlipant sistemos taip pat padidina saugumą. Adaptyvi greičio palaikymo sistema vairuotojui padeda greitėti, stabdyti, važiuoti savo eismo juosta, o numatantis efektyvumo pagalbininkas skatina taupesnį važiavimo stilių ir padeda sumažinti degalų sąnaudas.

„Audi Q5“ yra gaminamas San Chose Čiapos gamykloje Meksikoje ir rinkoje debiutuos 2020 m. rudenį. „Audi Q5 40 TDI“ kaina Vokietijoje prasidės nuo 48 700 eurų.