„Visa automobilių pramonė šiuo metu išgyvena vieną dramatiškiausių laikotarpių industrijos istorijoje – akivaizdu, kad šio sektoriaus laukia pokyčiai. Natūralu, kad keistis turi ir prekybos automobiliais verslas. Be to, pandemijos sukelta gamybos ir tiekimo krizė gimdo naujos kartos vartotojus, kurie visas paslaugas nori gauti virtualiai. Mums tai ir naujos galimybės, ir nauji iššūkiai. Man tai dar ir didelė atsakomybė už verslą, kuriame vien Lietuvoje dirba daugiau nei 300 darbuotojų“, – teigia naujasis „Inchcape“ vadovas Lietuvoje A. Tamašauskas.

Naujasis „Inchcape“ vadovas užsibrėžęs teikti pirmenybę naujovėms, tokioms kaip elektroninė prekyba ar virtualūs turai po „Inchcape“ salonus, su galimybe susikomplektuoti ir užsisakyti patikusį automobilį. Pasak A. Tamašausko, klientai automobilio vis labiau linksta ieškoti internetu, todėl „Inchcape“ pasiūlys patogias galimybes apžiūrėti norimą automobilį elektroninėje erdvėje, per nuotolį gauti atsakymus į visus rūpimus klausimus, taip pat galimybę rezervuoti ar įsigyti automobilį internetu. Lanksčiai teikiamos finansavimo ir draudimo sąlygos – dar viena šio „Inchcape“ klientams siūlomo paketo dalis.

Automobilių versle A. Tamašauskas dirba nuo 2002 metų. Nuo 2010 metų prisijungė prie „Krasta Auto“ komandos kaip Kauno atstovybės vadovas. Didžiąją karjeros dalį praleido ne tik Lietuvoje, bet ir plačiau regione stiprindamas BMW prekės ženklą. „Modus grupėje“ tapęs automobilių pardavimo direktoriumi, buvo atsakingas už 18 automobilių prekės ženklų keturiose šalyse. Nuo 2019 m., „Inchcape“ įsigijus BMW verslą Lietuvoje, vadovavo BMW verslui Lietuvoje.

A. Tamašauskui perėmus „Inchcape“ vairą Lietuvoje, „Krasta Auto“ Vilniaus Ozo atstovybės vadovo poziciją užėmė Mantas Balsys – ilgametę patirtį BMW versle sukaupęs vadovas. Abu naujieji „Inchcape“ paskyrimai demonstruoja kompanijos siekį auginti ir skatinti vidinius talentus.