„Vinių ar varžtų padaryti pažeidimai transporto kompanijoms reiškia papildomas išlaidas, – sako Jan-Ole van Lengenas, „Continental“ Transporterių ir lengvųjų komercinių automobilių padangų produkto vadovas. – Net ir maži pažeidimai lemia automobilio prastovas arba sudėtingą ir daug laiko kainuojantį krovinių perkėlimą į kitą automobilį, o „ContiSeal“ technologija patikimai užsandarina maždaug 90 proc. visų galimų padangos pažeidimų.“

Pirmosios padangos su „ContiSeal“ technologija yra populiaraus „215/65 R 16“ dydžio vasarinės „VanContact 100“ padangos, o ateityje ši technologija bus pasiūlyta ir žieminėms bei universalioms furgonų padangoms. „VanContact 100“ yra itin tvirtas padangų modelis, sukurtas pervežti sunkius krovinius net ir itin blogais keliais.

Turinčios tvirtas šonines sieneles, jos yra gerai apsaugotos nuo pažeidimų liečiantis su kelkraščių borteliais, o tvirtas protektorius leidžia važiuoti net ir itin bloga kelio danga. Sutvirtintas padangos karkasas reiškia, kad šios padangos yra pritaikytos pervežti sunkius krovinius, tuo pačiu užtikrinant ir automobilio važiavimo stabilumą.

Padangų gumos mišinys su silika ir plokščias protektoriaus kontūras lemia, kad padangos pasižymi didele rida net ir esant itin sunkioms naudojimo sąlygoms.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)