Naujojo „Golf“ išvaizdą pamėgs, ko gero, ne visi. Vizualiai žiūrint, VW gamintojas iš tikrųjų eina kitu keliu – atsisako visų numylėtinio įvaizdžio ir renkasi aštrių kampų tipo įvaizdį. Pavyzdžiui, priekis žemas tarsi „uostinėtų“ asfaltą – tai padaryti leidžia nauji LED žibintai.

Pasikeitė ir proporcijos. Lango linija kyla, pirmą kartą „Golf“ atrodo pleišto formos. Galinė dalis yra atitinkamai aukšta – galų gale, tai tinka aerodinamikai, kurios rodiklis dabar yra 0,275 cw, taigi turėtų atitikti aukščiausius reikalavimus.

Volkswagen Golf / Kamilės Miliūtės nuotr.

Interjero revoliucija

„Golf“ atsisveikino su analoginiais prietaisais ir jungikliais prietaisų skydelyje. Priešais vairą yra tik skaitmeniniai prietaisai (10,25 colių ekranas), bazinę versiją nuo aukštos kokybės versijų skiria tik funkcionalumas ir duomenų apdorojimo greitis. Viduryje standartiškai yra 8,25 colių ekranas, o už papildomą mokestį galimas 10 colių ekranas.

VW ilgą laiką dirbo ties prietaisų skydelio valdymo koncepcija. Galimas valdymas balso komanda ar paprastu ekrano palytėjimu. VW gamintojas ateityje į pensiją išsiųs ir automobilio raktelį. „Golf“ bus galima atrakinti naudojant išmanųjį telefoną ir net automobilio startui nereikės užvedimo raktelio.

Dėmesys efektyvumui ir švarumui

Tobulinant variklius, didžiausias dėmesys buvo skiriamas jų efektyvumui (iki 17 procentų mažesnės degalų sąnaudos) ir švarumui (iki 80 procentų mažiau NOx dyzelinuose varikliuose) – tai Volkswagen koncernui svarbiau nei kitiems automobilių gamintojams, siekiant atgauti pirkėjų pasitikėjimą, kuris gerokai susvyravo dėl išmetamųjų dujų skandalo.

Naujasis Golf yra pirmasis Volkswagen, kurį galima rinktis iš penkių hibridinių variantų: trijų lengvų hibridų (vadinamųjų eTSI) turinčių 110, 130 ir 150 AG, kuriuose vidaus degimo variklį papildo 48 voltų sistema, ir dviejų Plug-in versijų (eHybrid), kurios generuoja 204 ir 245 AG. Taip pat galimi du dyzelinių variklių variantai – dviejų litrų keturių cilindrų 115 ir 150 AG, kurie su nauja „AdBlue“ sistema yra ne tik švaresni, bet ir sutaupo 17 procentų degalų. Vėliau, kaip žada VW, numatoma daugiau variklių, kurių galia bus didesnė nei 300 AG. O tai reiškia, kad GTI ir Golf R taip pat turi ateitį.