„Buvo atidaryti 32 padaliniai, kiekviename padalinyje yra galimybė aptarnauti klientus pagal išankstinę registraciją, kad nesusidarytų grūstys. Klientų aptarnavimo skaičius priklausys nuo poreikio, nes labai sunku identifikuoti, koks tas realusis poreikis.

Mes teikiame mobilumo paslaugas, prognozės buvo tokios, kad tų paslaugų neturėtume teikti pernelyg daug, tačiau laikas parodė, kad tas poreikis yra didelis ir bet kuriuo atveju atidarėme beveik visus padalinius“, – pirmadienį spaudos konferencijoje teigė S. Šuminas.

„Apsaugos priemonės, kuriomis aprūpinti darbuotojai, standartinės – dezinfekcinis skystis, pirštinės, kaukės“, – pridūrė jis.

„Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojo teigimu, įmonė karantino laikotarpiu daugiausia užklausų iš gyventojų sulaukia dėl vairavimo egzaminų vykdymo.

„Populiariausias klausimas – vairavimo egzaminai, mūsų jauni žmonės nori būti mobilūs. Akivaizdžiai matome socialinėje medijoje, kad masiškai jie laukia, kada bus galimybė laikyti egzaminą, tai čia turbūt top klausimas, būtent egzaminai“, – sakė S. Šuminas.

Kaip ELTA jau rašė, tie klientai, kuriems vizito laikas užregistruoti iš užsienio įvežtą transporto priemonę jau yra paskirtas pagal senąją tvarką, niekas nesikeičia – jie bus aptarnaujami sutartu laiku. Nesikeičia tvarka ir tiems, kurie jau yra gavę laišką dėl paslaugų apmokėjimo – juos vizitui užregistruos darbuotojai. Kiti klientai dėl apsilankymo padalinyje kviečiami registruotis nuo pirmadienio.

„Regitra“ primena, kad, siekiant užtikrinti būtinąsias funkcijas, t. y. prekių judėjimą, verslo poreikius, Lietuvos vežėjai bei naujų automobilių gamintojų atstovai ir toliau bus aptarnaujami kita prioritetine tvarka. Tačiau jiems pageidaujant, jie gali būti priimami ir bendra tvarka.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)