Iš viso kovą Lietuvoje buvo užregistruota 2580 vnt. naujų asmeninės ir komercinės paskirties automobilių. Tuo tarpu 2019 m. kovą šalyje buvo įregistruotas 4381 automobilis.

Šį nuosmukį labiausiai lėmė šalį staiga apėmusios koronaviruso (COVID-19) pandemijos sukeltos pasekmės: pasklidusi panika, laisvo asmenų ir prekių judėjimo suvaržymai bei saviizoliacija, sustabdyti ir apriboti verslai, darbas iš namų ir kt.

Itin smarkiai smuko reeksportuojamų automobilių skaičius: tik 435 kovą įregistruoti nauji automobiliai (iš jų – 391 „Fiat“ ir 35 „Jeep“) buvo išregistruoti dar iki mėnesio pabaigos ir dar 12 bus išregistruota artimiausiu metu.

Kovą asmeninių automobilių (M1) registravimas smuko 43,2 proc. iki 2249 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) apimtis sumažėjo 21,6 proc. iki 331 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje pirmavo „Fiat“ markė (870 vnt.), antroje vietoje liko „Volkswagen“ (263), trečiąją vietą užėmė „Toyota“ (260), ketvirtą – „Opel“ (160), penktą – „Škoda“ (141). Tarp prestižinių markių pirmavo BMW (33 vnt.).

Kovą tarp asmeninės paskirties (M1) automobilių pirmavo „Fiat 500“ (504 vnt.), „Fiat Panda“ (171) ir „Fiat Tipo“ (159). Už jų rikiavosi „Opel Crossland“ (153), „Jeep Renegade“ (101) ir „Toyota RAV4“ (84). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) populiariausi buvo „Mitsubishi L200“ (131 vnt.) ir „Fiat Ducato“ (36). Tiesa, reikia pastebėti, jog 209 „Fiat 500“, 104 „Fiat Tipo“, taip pat 72 „Fiat Panda“ buvo išregistruoti dar iki mėnesio pabaigos.

2020 m. sausį-kovą Lietuvoje pirmą kartą įregistruota 11718 naujų lengvųjų automobilių, t.y. vos 1,9 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais (11505 vnt.).