Stebėjimas parodė, kad per pirmąją karantino savaitę gerokai išaugo kelionių dviračiais, pėsčiomis ar paspirtukais skaičius.

Lyginant kovo pirmąją pusę ir pastarąsias dienas, Vilniuje esančios švieslentės užfiksavo dukart daugiau dviratininkų ir paspirtukininkų.

Vilniuje pradeda veikti mobilieji patikros punktai

Skelbiama, kad einančių pėsčiomis Žvejų, Upės gatvėse ir Gedimino prospekte daugiausiai apie pietus, o taip pat 16-20 valandomis.

Akivaizdu, kad koronavirusas paskatino greičiau pasirinkti kitokias transporto priemones ir iš statistikos. Kovo 18 d. Vilniuje buvo suskaičiuoti 1797 dviratininkai ir 807 pėstieji. O praėjusių metų balandį, kai buvo gerokai šilčiau, per dieną vidutiniškai buvo užfiksuojama maždaug po 955 dviratininkus ir 576 pėsčiuosius.

Vilniaus viešojo transporto stotelėse rankų dezinfekcija

Karantino metu gerokai pasikeitė viešojo transporto keleivių srautai. Greituosiuose maršrutuose vidutinis srautas sumažėjo maždaug 76 proc., pagrindiniuose autobusų – 66 proc., troleibusų – 71 proc.

Stipriai sumenko ir važiuojančių automobiliais skaičius. Pagrindinėse miesto gatvėse eismo srautai rytinio piko metu, lyginant su laikotarpiu iki karantino paskelbimo, vidutiniškai sumažėjo maždaug 48 proc. Ryškūs sumažėjimai fiksuojami pagrindinėse miesto gatvėse, miegamuosiuose rajonuose ir centre.

  • Lūžių g. (-58,9 proc.)
  • Laisvės pr. (-54,7 proc.)
  • T. Vrublevskio g. (-51,8 proc.)
  • Švitrigailos g. (-50,3 proc.)
  • Konstitucijos pr. (-41,6 proc.)