„Renault“ grupė paskutinius 10 metų nuolatos didino savo pagrindinio elektrinio modelio „Zoe“ nuvažiuojamą atstumą ir galią, taip užtikrinant dar didesnį universalumą ir nuvažiuojamą atstumą. Tuo pačiu metu ji sukūrė „Twingo Z.E.“, kurio rida yra pakankama naudojimui mieste. Gamoje yra ir „Renault City K-ZE“ – Kinijoje parduodamas mažas miesto SUV.

Su tvaraus mobilumo visiems vizija, „Renault“ grupė ketina siūlyti skirtingus modelius įvairiose klasėse pagal dydį, svorį, galią ir nuvažiuojamą atstumą, priklausomai nuo naudojimo paskirties ir leidžiant pirkėjams pasirinkti geriausiai jų poreikius be apribojimų atitinkančias versijas mieste ar už jo.

Šis tikslas ateityje bus dar reikšmingesnis, todėl buvo sukurta koncepcinė „Morphoz“ versija. Tai nėra tik bandomasis modelis. Jis taip pat atspindi naują „Renault“ gamos elektrinių modelių šeimą. Modelius, kurie gali turėti skirtingos talpos akumuliatorius. Modelius, kuriuose bus panaudoti naujausi technologiniai sprendimai ir pritaikytos geresnės įkrovimo sistemos.

"Renault Morphoz"

Speciali elektrinė platforma

„Renault“ gamos automobiliai bus kuriami naudojant specialaus techninio pagrindo. „Renault MORPHOZ“ elektrinę modulinę platformą. Kaip ir CMF-B platforma, kuri pernai debiutavo naujuose „Clio“ ir „Captur“, CMF-EV sukūrė Aljansas. Ji leidžia i suderinti elektromobilius žymiai geriau nei modelius su vidaus degimo ar hibridinėms pavaroms kurtomis platformomis.

„Renault MorphozZ“ yra 100 proc. elektrinis modulinis koncepcinis krosoveris. Jis yra junglus ir turi trečio lygio savavaldžio važiavimo funkciją. Kaip ir 2017 m. pristatytas koncepcinis „Symbioz“, tai yra asmeninis automobilis.

„MORPHOZ“ modulumas yra dviejų versijų – trumpoji „City“ ir ilgoji „Travel“. Šis automobilis gali prisitaikyti prie naudotojo poreikių tiek kasdienėse kelionėse, tiek ir tolimose išvykose. Siekiant šio tikslo, „City“ versija turi akumuliatorių, kurio talpos užtenka kasdieniams poreikiams, o „Travel“ versija turi didesnės talpos akumuliatorių, reikalingą tolimose kelionėse greitkeliais.

Trumpoji „Renault Morphoz“ versija „City“ yra 4,40 m ilgio. Atstumas tarp ašių yra rekordinis tokio dydžio automobiliui – 2,73 m, todėl čia lengvai telpa standartinis 40 kWh talpos akumuliatorius. Šiame režime „Morphoz“ pasižymi išskirtinėmis šviesomis, kurias paryškina papildomi LED segmentai. Jo stilius ryškesnis su trumpu priekiniu gaubtu, ryškių formų buferiais ir mažais atsikišimais priekyje ir gale.

Ilgoji „Mrphoz“ versija „Travel“ yra 4,80 m ilgio. Atitinkamai jo atstumas tarp ašių padidėja iki 2,93 m, taip leidžiant sumontuoti talpesnį akumuliatorių ir užtikrinti daugiau erdvės salone. Akumuliatorių talpa yra 50 kWh didesnė (bendra talpa siekia 90 kWh), taip atsiranda daugiau vietos keleivių kojoms ir didesnei bagažinei, į kurią telpa dviem lagaminais daugiau. Be to, ši versija turi nuožulnią priekinę dalį, optimizuojančią aerodinamines savybes tolimose kelionėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)