„Automobilių rinka šiuo metu sparčiai transformuojasi, tačiau dėl infrastruktūros trūkumo retas renkasi visiškai elektra varomus modelius: daugeliui klientų dabar priimtinesni yra hibridai. Jų pasirinkimas yra gausus, o „Mercedes-Benz“ siūlo didžiausią įkraunamų hibridinių modelių gamą, kurioje – nuo kompaktiškų A klasės ar CLA modelių iki erdvių bei komfortiškų GLE visureigių“, – teigia oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.

Ta pati jėgainė – šešiems modeliams

Pristatyti trys nauji „EQ Power“ modeliai prisijungia prie kitų trijų kompaktinių įkraunamų hibridinių automobilių – „A 250 e“, „A 250 e Saloon“ bei „B 250 e“.

Į visus montuojamos identiškos jėgainės: 118 kW (160 AG) pasiekiantis 1,33 l keturių cilindrų benzininis variklis bei 75 kW galios elektrinis. Bendra tokios sistemos galia – 160 kW (218 AG), o sukimo momentas – 450 Nm.

Automobilių aukštos įtampos baterijos bendra talpa – 15,6 kWh. Ji gali būti įkraunama tiek kintamosios, tiek nuolatinės srovės krovikliais. Namie montuojama kintamosios srovės (AC) 7,4 kW galios „Wallbox“ tipo stotelė nuo 10 iki 100 proc. talpos bateriją užpildo per 1 val. 45 min. Miestų 22 kW galios nuolatinės srovės (DC) stotelės bateriją nuo 10 iki 80 proc. įkrauna maždaug per 25 min.

Mercedes-Benz CLA 250 e Coupe

Baterijas gamina ir tiekia „Daimler“ patronuojamoji įmonė „Deutsche Accumotive“. Vandeniu aušinamos baterijos sveria apie 150 kg.

Naujieji „Mercedes-Benz“ įkraunami hibridai taip pat neturi atskiro 12 V įtampos starterio. Benzininiam varikliui paleisti galios suteikia elektrinis motoras.

Kompaktiškai išdėstyti agregatai

Į naujuosius įkraunamus hibridus diegiama jau trečiosios kartos „Plug-in“ sistema, išsiskirianti kompaktiškumu. Palyginti su įprastais vidaus degimo variklius turinčiais modeliais, hibridinių bagažinės talpa yra vos mažesnė, o kiti matmenys nepakitę. Išmetimo sistema suprojektuota taip, kad galinis bakelis tilpo į transmisijos tunelį, o degalų bakas patalpintas greta galinės ašies – tai leido sukurti nemažą erdvę baterijoms.

Trečiosios kartos „Plug-in“ sistema pasižymi ir išmaniu kelio planavimu – matydama navigacinius duomenis, greičio apribojimus ir kitą informaciją, ji parenka skirtingą režimą kiekvienai atkarpai įveikti.

Yra keli važiavimo režimai, skirti įvairioms kelionėms. Pavyzdžiui, „Electric“ leidžia važiuoti naudojant vien elektrą, o benzininis variklis įjungiamas tik vairuotojui maksimaliai nuspaudus akceleratorių. Energijos rekuperacijos lygis pasirenkamas už vairo esančiomis svirtelėmis – vairuotojas pagal nuokalnės statumą ir kitus kelio parametrus gali naudoti penkias programas.

Mercedes-Benz CLA 250 e Shooting Brake

Pasirinkus „Comfort“ režimą, derinamas abiejų variklių veikimas, o „Eco“ prioritetas teikiamas elektriniam. „Sport“ režimas iki maksimumo padidina abiejų variklių galią ir optimizuoja jų veikimą maksimaliai dinamikai pasiekti.

„Mercedes-Benz“ analitikai, susisteminę „EQ Ready App“ programėlę naudojančių vairuotojų keliones, padarė stulbinamą išvadą – net 9 iš 10 kelionių yra trumpesnės nei 50 kilometrų. Tai reiškia, jog 90 proc. kelionių gali būti naudojamas tik „plug-in“ automobilio elektrinis variklis.

Įspūdingi techniniai duomenys

Įkraunami hibridai yra ne tik labai ekonomiški, bet ir išskirtinai greiti. „Mercedes-Benz CLA 250 e Coupé“ su 160 kW (218 AG) ir 450 Nm pasiekiančia hibridine sistema iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 6,8 sek. bei išvysto didžiausią 240 km/val. greitį. Naudojant tik elektros pavarą, didžiausias greitis yra 140 km/val.

Automobilis vidutiniškai vartoja 1,4–1,5 l/100 km benzino ir į aplinką išmeta 31–35 g/km CO2 emisijų. Naudodamas vien elektrą, modelis gali įveikti 60–69 km (pagal naująjį WLTP režimą).

„CLA 250 e Shooting Brake“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,9 sek. bei pasiekia didžiausią 235 km/val. greitį. Vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos – 1,4–1,6 l/100 km, o CO2 emisijos – nuo 33 iki 37 g/km. Vien elektra šis modelis nuvažiuoti gali 58–68 km.

Miesto SUV GLA 250 e vien elektros pavara gali įveikti 53–61 km. Naudodamas abu variklius jis vidutiniškai vartoja 1,6–1,8 l/100 km benzino, o į aplinką išmeta 38–42 g/km anglies dioksido. 100 km/val. greitį šis modelis pasiekia per 7,1 sek. bei gali įsibėgėti iki 220 km/val.

Naujieji hibridiniai „Mercedes-Benz“ modeliai oficialaus gamintojo atstovo „Silberauto“ salonuose gali būti užsakomi jau šį pavasarį, o pirmiesiems klientams bus pristatyti vasarą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)