Be elektrinės visų ratų pavaros, čia yra elektra valdomas sukimo momento paskirstymas ir atskirai kiekvienam galiniam ratui perduodamas sukimo momentas.

S režime abu automobiliai iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,5 sekundės – beveik nepastebimai ir beveik be jokio garso, o bėgėtis baigiama, kai pasiekiamas elektronika apribotas 210 km/val. greitis. Galinga aušinimo sistema užtikrina, kad pavara pasiekia maksimalią momentinę 370 kW galią ir 973 Nm sukimo momentą, aktyvuojamą aštuonioms sekundėms. Nominali galia D režime siekia 320 kW ir 808 Nm sukimo momentą.

Nauji „Audi e-tron“ S modeliai bus pirmieji pasaulyje serijiniai elektromobiliai su trimis elektros varikliais. Pavaros konstrukcija yra paremta dviejų skirtingų asinchroninių ASM motorų išdėstymu, o „e-tron“ gamybos linija iš anksto buvo pritaikyta tokios konstrukcijos gamybai.

Galingesnis elektros variklis, montuojamas „Audi e-tron 55“ galinėje ašyje, čia sumontuotas priekinėje ašyje ir pasiekia 124 kW arba momentinę 150 kW galią. Du identiškos konstrukcijos mažesni varikliai sumontuoti galinėje ašyje ir kartu pasiekia 196 kW arba 264 kW momentinę galią.

Kasdien – du varikliai

Pavara buvo pritaikyta efektyviam kasdieniam važinėjimui, todėl įprastame režime veikia tik galiniai elektros varikliai. Priekinė pavara yra atjungta, bet įsijungia, kai tik vairuotojui prisireikia daugiau galios. Ji pradeda veikti iš anksto jei sumažėja sukibimas, taip pat greitai važiuojant posūkiuose. Elektrinė visų ratų pavara yra papildyta tokiomis techninėmis inovacijomis kaip elektrinis sukimo momento paskirstymas, kuris elektra varomam automobiliui suteikia tradicinio sportinio diferencialo privalumus. Kiekvienas iš galinių elektros variklių galią ratams siunčia per tiesioginę pavarą, todėl čia nėra mechaninio diferencialo.

"Audi e-tron S" prototipas
Foto: Gamintojo archyvas

Dar vienas šios technologijos privalumas yra sukibimas. Jei bėgėjantis vienas iš galinių ratų atsiduria ten, kur sukibimas su keliu yra blogesnis (pavyzdžiui, kai užvažiuojama ant juodo ledo ar kitos slidžios dangos), sukimo momentas tiksliai ir greitai paskirstomas tarp dviejų elektros variklių. Maksimalus sukimo momentas yra palaipsniui perduodamas geresnį sukibimą turinčiam ratui, o ratui su mažu sukibimu jo beveik nebeperduodama.

Kai automobiliu važiuojama toliau, elektrinį S modelį galima įkrauti iki 150 kW siekiančia galia greitojo įkrovimo vietose. Tai reiškia, kad įkrovimas tiesiogine srove nuo 5 iki 80 proc. užima maždaug tik pusvalandį. Be to, „Audi“ modelius bus galima krauti ir kintama srove iki 11 kW siekiančia galia.

Abu S modeliai galimi su pirmą kartą pasaulyje pristatytais serijinės gamybos skaitmeniniais „digital Matrix LED“ žibintais. Jie šviesos srautą skaido į itin mažus pikselius, kuriuos galima labai tiksliai nukreipti, todėl atsirado tokios naujos funkcijos kaip, pavyzdžiui, juostų ir orientacinis apšvietimas – važiuojant siauru keliu rodoma automobilio vieta eismo juostoje ir taip padedama vairuotojui važiuoti jos viduriu.