Paryžiuje vykusioje apdovanojimų ceremonijoje septyni į rinkimų finalą patekę automobiliai buvo vertinami taškais nuo 1 iki 7. Susumavus visus rezultatus, „Peugeot 208“ surinko 56 taškus ir aplenkė kitas prizines vietas užėmusius „Tesla Model 3“ bei „Kia XCeed“. Šių apdovanojimų komisijoje dirba 11 žurnalistų iš didžiausių Prancūzijos laikraščių.

„Šis apdovanojimas įrodo, kad naujasis „Peugeot 208“ puikiai pritraukia dėmesį. Vos per tris mėnesius nuo pristatymo automobilis buvo įvertintas ne vienuose apdovanojimuose, tačiau „Argus“ trofėjumi mes itin didžiuojamės. Mūsų klientai vertina galimybę rinktis iš didelės variklių gamos, tai yra vienas svarbiausių naujojo modelio sėkmės elementų“, – atsiimdamas apdovanojimą teigė „Peugeot“ produktų direktorius Laurentas Blanchet.

Pateko tarp geriausiųjų Europoje

Tai – ne vienintelis neseniai pristatyto „Peugeot 208“ įvertinimas. Automobilis, patekęs tarp septynių finalininkų, pretenduoja tapti Europos metų automobiliu 2020. Šių svarbiausių Senajame žemyne rinkimų nugalėtojas paaiškės prieš Ženevos automobilių parodą kovo 2 d.

208 pateko į daugelį finalininkų sąrašų ir liko per plauką nuo nugalėtojo titulo Vokietijos, Suomijos, Latvijos, Lietuvos metų automobilio rinkimuose.

Už novatorišką „iCockpit 3D“ vairuotojo aplinką, kurioje dalis vaizdo ant prietaisų skydelio projektuojama holograma, o dalis atvaizduojama ekrane, „Peugeot 208“ Lietuvos rinkimuose gavo „Metų inovacijos“ apdovanojimą.

Peugeot 208

Pirmasis siūlo tokias pasirinkimo galimybes

„Peugeot 208“ įvairių šalių apdovanojimų komisijas sužavėjo keliomis inovacijomis, iš kurių svarbiausia – pasirinkimo galimybė. 208 yra vienas pirmųjų segmente, kurį įsigyjantis klientas gali rinktis iš trijų variklių tipų: benzininio, dyzelinio bei elektrinio.

Automobilyje naudojama moderni „iCockpit 3D“ vairuotojo aplinka, išskirianti svarbiausius važiavimo duomenis, taip vairuotojui juos matyti paprasčiau. Jau standartinėje nedidelio miesto hečbeko įrangoje yra kelio ženklų, vairuotojo nuovargio atpažinimo, eismo juostos laikymosi bei automatinė avarinio stabdymo sistemos, taip pat 6 saugos oro pagalvės.

Papildomai „Peugeot 208“ montuojamos net tokios sistemos kaip visiškai autonominis automobilio statymas, kai vairuotojui nereikia kontroliuoti nei vairo, nei pedalų.

Benzinu ir dyzelinu varomi „Peugeot 208“ automobiliai gali būti išbandyti Lietuvoje esančiose „Peugeot“ atstovybėse. Elektrinis „Peugeot e-208“ bandymams bus pristatytas gegužę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)