L. de Meo – 52-iejų italas, savo karjerą pradėjęs „Renault“, dirbo kitose automobilių gamybos bendrovėse „Toyota“ ir „Fiat“, o galiausiai jis įsidarbino „Volkswagen“, kur jam buvo patikėta būti atsakingu asmeniu už „Audi“ rinkodarą.

Jam vėliau buvo paskirta vadovauti „Volkswagen“ priklausančiai ispaniškai automobilių bendrovei „Seat“, kuri praėjusiais metais pranešė pasiekusi pardavimų rekordą.

L. de Meo pakeis šiuo metu bendrovei vadovaujantį Thierry Bolore'ą, artimą C. Ghosno bendrininką, kurį iš pareigų spalį atleido „Renault“ prezidentas Jeanas Dominique Senardas, – jis teigė, kad reikia „viską pradėti iš naujo“, norint atkurti bendrovės partnerės „Nissan“ pasitikėjimą.

Aljansas vos nesubyrėjo 2018-ųjų lapkritį, kai dėl įtarimų finansiniais nusižengimais buvo suimtas tuometis generalinis „Renault“ direktorius C. Ghosnas. Jis įtariamas sau neteisėtai išmokėjus milijonus dolerių atlyginimo.

Vis didėjus Europos automobilių gamintojų patiriamiems sunkumams, ėmė kristi „Renault“ pardavimai, o per pastaruosius metus perpus sumažėjo bendrovės akcijų kainos.

Iš C. Ghosno vadovo postas galiausiai buvo atimtas. Jis iš bendrovės šiuo metu reikalauja milijonų eurų senatvės pensijos ir kitų kompensacijų.

Du artimi „Renault“ šaltiniai naujienų agentūrai AFP sakė, kad L. de Meo neiškart pradės eiti „Renault“ vadovo pareigas, kadangi jis dar turi įsipareigojimų bendrovei „Seat“, kurios generalinio direktoriaus pareigas jis paliko tik praėjusį mėnesį.

Jis taps pirmuoju per 120 bendrovės gyvavimo metų jai vadovausiančiu užsieniečiu – Libane gimęs C. Ghosnas jau turėjo Prancūzijos pilietybę prieš tai, kai pradėjo eiti generalinio direktoriaus pareigas.