„Futuron“ – tai modernus elektra varomas padidinto pravažumo automobilis kupė kėbulu, kokį įsivaizduoja „Kia“. Automobilio vardas – tai angliškų žodžių „future“ (ateitis) ir „on“ (įjungta) junginys.

Automobilis pasižymi elegantiškomis proporcijomis, o jo dizaine dėmesys atkreiptas į kiekvieną detalę. Rezultatas – aerodinamiškas, itin mažai orui besipriešinantis kėbulas, kuris yra varomas visais keturiais ratais, kuriuos suka keturi ratuose sumontuoti elektros varikliai.

Automobilio ilgis 4850 mm, aukštis 1550 mm, o ratų bazė – net 3000 mm. Tai kompaktiškas, bet itin erdvus viduje automobilis.

„Futuron“ itin didelės talpos baterijos sumontuotos grindyse, todėl nenukenčia nei salono, nei bagažinės erdvė. Be to, tai leidžia pasiekti itin žemą svorio centrą, nepaisant to, kad automobilis turi didelę prošvaisą.

Viduje – puikiai miestui pritaikytas salonas, turintis ketvirto lygio autonominę sistemą, leidžiančią, panorus, atsitraukti nuo vairavimo ir atsipalaiduoti.

Automobilio priekinė dalis atskleidžia naują tradicinę „Kia“ automobiliams „tigro nosies“ formos grotelių interpretaciją – tai jau daugiau kaip dešimtmetį naudojamas ir itin atpažįstamas bei iš kitų išsiskiriantis automobilių elementas. Taip „Futuron“ sufleruoja, kaip atrodys būsimi „Kia“ elektromobiliai.

Šiame automobilyje priekinės grotelės organiškai tampa priekiniais žibintais. Tai leidžia padaryti šiuolaikinės LED technologijos. Tokiu pačiu principu pagaminti ir galiniai žibintai – jie nėra pagaminti iš vieno bloko, o išsibarstę per galinę automobilio dalį tarsi žvaigždės.

Salono priekyje sumontuotos dvi sėdynės leidžia automobiliui transformuotis iš vairavimo režimo, kai sėdynės statmenos ir suteikia vairuotojui maksimalų sportiškumo pojūtį, iki poilsio režimo, kai sėdynės atlenkiamos ir priekyje sėdintys gali keliauti atsipalaidavę nuo vairavimo pusiau gulomis – visai kaip oro linijų keleiviai, keliaujantys pirmąja klase. Važiuojant tokiu režimu automobilio vairas pasislepia priekinėje konsolėje.

Automobilio salono apšvietimas ir vėdinimo sistema irgi pagaminta vadovaujantis tuo pačiu principu kaip ir išorėje – ne vientisais elementais o tarsi žvaigždėmis išbarstytomis po visą saloną.

Unikalus ir vairuotojo vietos apšvietimas – jis tarsi apgaubia vairuotoją – prasideda nuo vairuotojo durelių ir nepertraukiamai tęsiasi iki centrinės konsolės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)