Bendrovė siekia užtikrinti, kad eismo įvykių metu nežūtų ir sunkių traumų nepatirtų nė vienas „Subaru“ automobilyje ar už jo ribų esantis žmogus. Ši vizija orientuota ne tik į vairuotojus ir keleivius, bet ir į pėsčiuosius, dviratininkus ir kitus pažeidžiamus eismo dalyvius.

Šalia puikaus bendro „Forester“ pasirodymo taip pat minėtinas jo pelnytas aukščiausias visų laikų įvertinimas vaikų apsaugos kategorijoje (91 proc.) ir pasiektas nepriekaištingas rezultatas vertinant suaugusiųjų apsaugą (97 proc.).

Nauja tvirta „Subaru“ platforma (SGP) – vienas pagrindinių aukštą automobilių saugumo lygį lemiančių veiksnių. Tačiau ne mažiau svarbų vaidmenį įgyvendinant šią saugaus eismo viziją atlieka ir pagalbinė vairuotojo sistema „EyeSight“. Šių metų Europos automobilio rinkimų metu atliekant įvairių markių automobilių automatinių stabdymo sistemų bandymus tik vienintelis „Subaru Forester e-Boxer“ galėjo visiškai stabdyti be vairuotojo įsikišimo važiuojant 85 km/val. greičiu.

Paskutinis apdovanojimas vainikuoja kitus naujojo „Forester“ pasiektus aukščiausius rezultatus atliekant saugumo testus visame pasaulyje. Japonijos NCAP ir JAV susidūrimo testais išbandytas modelis surinko daugiausia taškų ir pelnė „Top Safety Pick“ įvertinimą JAV bei „Grand Prix“ apdovanojimą Japonijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)