Įvairiais tyrimais apskaičiuota, jog didžioji dalis komercinio transporto vairuotojų nuvažiuoja iki 300 km per dieną, tad naujasis „Peugeot e-Expert“ visiškai atitiks daugelio poreikius – jie galės mikroautobusu naudotis be papildomo įkrovimo dienos metu.

Į „e-Expert“ bus montuojamos dviejų dydžių baterijos: su 50 kWh talpos mikroautobusas galės įveikti 200 km viena įkrova, su 75 kWh – iki 300 km. Abiejų versijų įkrovimas naudojant namie ar biure montuojamą vidutinio greičio įkrovimo stotelę truks kelias valandas.

Didžiausias elektrinio komercinio automobilio privalumas – galimybė patekti į miesto dalis, kuriose ribojamas eismas. Kai kuriuose Europos didmiesčiuose jau šiandien į centrą patekti galima tik CO2 neišskiriančiomis transporto priemonėmis, o artimiausiais metais tokie apribojimai turėtų būti pradėti taikyti ir Lietuvoje.

Elektrinis „e-Expert“ visiškai nesiskiria nuo „Expert“ su vidaus degimo varikliu – jo išvaizda, važiavimo savybės, leistina apkrova yra tokie patys.

Naujasis elektrinis „Peugeot e-Expert“ pirmiesiems klientams bus pristatytas 2020 m. antroje pusėje. Nuo 2016 m. parduota daugiau nei 170 000 naujosios kartos „Expert“ mikroautobusų su vidaus degimo varikliais, o elektrinė modifikacija klientų ratą turėtų dar padidinti.

„e-Expert“ yra jau trečiasis elektrinę pavarą turintis komercinis „Peugeot“ elektromobilis, jis prisijungs prie anksčiau pristatytų „Partner Electric“ bei „e-Boxer“. Asmeninės paskirties automobilių elektrifikacijos srityje „Peugeot“ taip pat yra vienas rinkos lyderių – elektrinius variklius turi e-208 hečbekas ir e-2008 krosoveris, o hibridines modifikacijas HYBRID bei keturių varančių ratų HYBRID4 – 3008 krosoveris, 508 sedanas ir universalas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją