„Tiek BMW X5 M, tiek BMW X6 M konceptualiai perėmė visas klasikines „M“ padalinio užtikrinamas savybes: dinamiką, vikrumą ir tikslumą, kurie derinami su universalumu, įsimenančiu dizainu ir BMW X modeliams būdinga modernia prabanga“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Galiai tramdyti – aukštos valdymo savybės

Abiejuose automobiliuose montuojamas 4,4 litro darbinio tūrio V8 benzininis variklis su dviem „TwinPower Turbo“ technologijos turbokompresoriais, išvystantis 441 kW/600 AG galią bei 750 Nm sukimo momentą ir leidžiantis nuo 0 iki 100 km/val. greičio įsibėgėti vos per 3,9 sek. arba 0,4 sek. greičiau nei pirmtakai.

„Competition“ versijų maksimali variklio galia dar didesnė – 460 kW/625 AG, o sprinto iki 100 km/val. greičio trumpiausias laikas – 3,8 sek.

BMW X5 M ir BMW X6 M modeliai

BMW X5 M vidutiniškai šimtui kilometrų sunaudoja 12,8-13 litrų benzino (priklausomai nuo pasirinktų ratlankių dydžio), o vienam kilometrui nuvažiuoti išmeta 291-296 g CO2. Kupė visureigis „BMW X6 M“ pasižymi mažesnėmis sąnaudomis: vidutiniškai 12,5-12,7 l benzino 100 kilometrų ir 284-289 g/km CO2.

Nepaisant įspūdingų parametrų, abu automobilius kūrę inžinieriai užtikrino ypatingai aukšto lygio valdymo savybes, net ir važiuojant ekstremaliomis sąlygomis, kurios buvo pasiektos žymiojoje Niurburgringo ir kitose lenktynių trasose.

Milžiniška variklio galia ratams perduodama per aštuonių laipsnių automatinę „M Steptronic“ greičių dėžę su žaibiškai ir itin tiksliai pavaras parenkančia „Drivelogic“ sistema. Išmani visų varomų ratų „M xDrive“ sistema kartu su elektronikos aktyviai valdomu galinės ašies „M“ diferencialu optimaliai paskirsto sukimo momentą ir užtikrina tiek didesnį stabilumą prastomis kelio sąlygomis, tiek ir sportiškiausią automobilio elgesį trasoje pasirinkus „4 WD Sport“ veiklos režimą.

Ypatinga naujiena – reguliuojami stabdžiai

Daugybė technologinių sprendimų leido kūrėjams, palyginus su pirmtakais, padidinti visos kėbulo struktūros ir pakabos standumą, o specifinės važiuoklės dalys buvo modeliuotos išskirtinai šiems visureigiams.

Juose montuojama adaptyvi „M“ važiuoklė su elektronikos kontroliuojamu amortizatorių darbu, aktyviu stabilizatoriumi, „M“ vairo stiprintuvu ir dinamine stabilumo kontrole bei specialia „M Dynamic Mode“ pasirinktimi ypatingai sportiškiems važiavimo nustatymams pasiekti. Visos šios technologijos leidžia priartėti prie maksimalaus vairavimo tikslumo.

Specialūs „M“ stabdžiai užtikrina solidžią visureigių stabdymo jėgą. Viena iš ypatingų naujienų abiejuose modeliuose – galimybė individualiai reguliuoti stabdžio pedalo pojūtį naudojantis juo.

Automobilių „Competition“ versijos išsiskirs dėl komplektuojamų „M“ padalinio 21 colio skersmens lengvojo lydinio ratlankių ant priekinės ašies bei 22 colių – ant galinės.

BMW X5 M ir BMW X6 M modeliai

Atpažįstami bruožai ir charakteringi „M“ atributai

Atpažįstami visureigių bruožai pasipildė tradiciniais „M“ atributais: didesnėmis, geresnį stabdžių aušinimą užtikrinančiomis oro įsiurbimo angomis, aerodinamiškai optimizuotais šoniniais veidrodėliais, dvigubomis radiatoriaus grotelėmis, galiniu oro aptaku ir difuzoriaus elementais buferyje bei sudvigubinta išmetimo sistema. Automobilių spalvą pirkėjai galės rinktis iš specialios „BMW Individual“ dažų pasiūlos.

Tiek BMW X5 M, tiek BMW X6 M modelių salonas pasižymi tradicišku erdvumu ir gausia įranga, kurios sąraše į akis krenta „M“ padalinio integruotos detalės: specifiškas prietaisų skydelio dizainas, projekcinis ekranas, kuriame visų pirma rodomi integruotų „M“ sistemų parametrai, specialios daugiafunkcinės, šiek tiek aukščiau montuojamos sėdynės ir standartiškai „Merino“ oda padengti interjero paviršiai bei kitos aukštos kokybės medžiagos.

BMW X5 M ir BMW X6 M modeliai

Vairuotojo patogumui – specialūs mygtukai, leidžiantys tiesiogiai pasiekti svarbiausiųjų sistemų – variklio, amortizatorių, vairo bei stabdžių stiprintuvų ir „M xDrive“ – valdymo parinktis. Ryškūs „M“ mygtukai ant vairo vienu paspaudimu leis pasirinkti iš anksto individualiai nusistatytus šių parinkčių derinius.

Standartinėje abiejų visureigių įrangoje įdiegta „BMW Live Cockpit Professional“ multimedijos bei navigacijos sistema, taip pat išmanioji pagalbos sistema „BMW Intelligent Personal Assistant“ ir parkavimo pagalbininkas. Dalį automobilių funkcijų galima valdyti ne tik per lietimui jautrų ekraną ar naudojantis tradiciniu valdikliu, bet taip pat ir balso bei gestų komandomis.

Iš papildomo sąrašo galima rinktis gausybę vairuotojui padedančių sistemų bei lazerinius, nuo 300 iki 500 metrų apšviečiančius žibintus su automatinio neakinimo funkcija.

Oficiali automobilių premjera numatyta Los Andželo parodoje lapkričio mėnesį, o į kelius abu modeliai išriedės kitų metų balandį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)