Iki kitų metu pradžios 85 naujieji troleibusai pakeis ne vieną dešimtmetį skaičiavusius „Škoda“ troleibusus, suteikdami ne tik išskirtinį komfortą, bet ir galimybę kelionės metu pasikrauti mobilųjį telefoną ar su savimi pasiimti dviratį.

„Pagal tai, kokios būklės viešasis transportas kursuoja mieste, galima labai daug pasakyti apie patį miestą. Į gatves išriedėję nauji troleibusai žymi patį didžiausią viešojo transporto parko atnaujinimo etapą nuo pat nepriklausomybės atkūrimo. Galiu drąsiai pasakyti, kad Kaunas netrukus turės pačią moderniausią viešojo transporto sistemą visoje Lietuvoje“, – sakė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Patogesnės kelionės

Kartu su naujomis transporto priemonėmis miestas taip pat atnaujins kontaktinį tinklą, kuris leis troleibusams per sankryžas važiuoti patikimiau ir gerokai greičiau. Keleivių patogumui naujuose troleibusuose bus įrengtos 5 USB jungtys, saugumą užtikrins 3 vidaus ir 1 lauko kameros, o pageidaujantys keliauti su dviračiu, jį galės pasistatyti specialiai tam skirtoje vietoje.

Šiuolaikišką informacijos perdavimą įvairiais formatais garantuos 3 aukštos kokybės multimedijos ekranai, o geresnį salono apšvietimą keleiviams užtikrins naujoviška LED apšvietimo sistema.

Komfortiški, modernūs žemagrindžiai troleibusai turės daugiau sėdimų vietų, vietą neįgaliajam, efektyvų salono kondicionavimą ir šildymą, aukštos kokybės informavimo sistemas, vaizdo stebėjimo kameras, ergonomišką vairuotojo darbo vietą. Keleiviai galės jaustis saugiau, nes jie bus apsaugoti nuo prispaudimo, t. y., durų uždarymo metu tarp durų atsiradus kliūčiai, jos automatiškai atsidarys. Pagal individualų užsakymą Lietuvoje gamintame sėdynių gobelene keleiviai atras ir šalies vėliavos spalvų fragmentus.

Istorinė diena Kaune: į gatves išriedėjo pirmieji nauji troleibusai

Dėmesys saugumui

Vairuotojai naujose transporto priemonėse dirbs pilnai uždarose, kondicionavimo sistemą turinčiose kabinose, o jų patogumui troleibusų ratuose sumontuota slėgio ir temperatūros stebėsenos sistema leis nuolat sekti ratų techninę būklę, taip juos apsaugojant ne tik nuo gaisro, bet ir eismo įvykių. Vairuotojų pasirengimą kelionės pradžiai ir jos metu tikrins alkoblokai.

Naujų troleibusų vairuotojams buvo rengiami mokymai pagal saugaus ir ekonomiško vairavimo programą, o remonto personalas buvo apmokytas atlikti troleibusų garantinį ir po garantinį remontą bei troleibusų techninės priežiūros ir diagnostikos darbus.
Istorinė diena Kaune: į gatves išriedėjo pirmieji nauji troleibusai

Iki metų pabaigos į miesto gatves išriedėsiantys 85 naujieji troleibusai atitiks aukščiausius kokybės standartus, troleibusuose bus 33 sėdimos vietos, jie talpins iki 85 keleivių. Iki metų pabaigos visas bendrovės troleibusų parkas bus žemagrindis.

Per metus beveik 80 mln. keleivių Kaune vežančio viešojo transporto atsinaujinimas kainavo 29,4 mln. Eur iš kurių 7,9 mln. Eur skyrė Europos Sąjungos, o 1,6 mln. miesto savivaldybė. Iš Lenkijos bendrovės „Solaris Bus & Coach S.A“ įsigytų transporto priemonių kaina buvo mažiausia regione.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)