Ir, panašu, kad vizitas nepraėjo veltui. Stipriai modifikuotas „Tesla Model S“ lenktynių trasoje ratą apvažiavo per 7 min. 23 sek. Tai beveik 20 sekundžių greičiau nei „Porsche Taycan“, ratą įveikęs per 7 min. 42 sek., skelbia „Road and Track“.

Visgi pernelyg džiūgauti E. Muskas neturėtų, mat, pasak vietinių Niurburgringo ekspertų, „Model S“, lakstęs trasoje, neprimena tų modelių, kuriuos gali įsigyti paprasti mirtingieji.

Salone nėra nieko, kas nereikalinga, tik sėdynės ir automobilio kontrolės priemonės. Be to, teigiama, kad lenktynių trasoje „Tesla Model S“ buvo bandomas su nauja, prototipine, trijų elektros variklių jėgaine: po vieną variklį vienam galiniam ratui ir vienas – priekinei ašiai. Ši jėgainė turėtų būti paleista į serijinę gamybą kažkada kitąmet.

Taip pat automobilis apginkluotas dideliais ratlankiais, turi neįprastas – „Goodyear Eagle F1 Supersport RS“ – padangas. Pastarosios yra visiškai naujos, o modelis orientuotas į lenktynių trasą – tiesa, jos tinkamos ir gatvėms. Kol kas tokių padangų neįmanoma gauti nė su vienu „Teslos“ modeliu.

Liudininkai tikino, kad taip pat išplatintos ir elektromobilio arkos, kad tilptų platesni ratai, o stabdžių sistema patobulinta panaudojus galingus anglies pluošto stabdžius. Panašūs naudojami galingiausiuose „Lamborghini“, „Mercedes“ ir pan. modeliuose. Be to, „Model S“, išleistas į Niurburgringą, panašu, turėjo gerokai agresyvesnį aerodinaminį apdailų paketą.

Verta pastebėti ir tai, kad šis laikas nėra oficialus ir buvo užfiksuotas tuo metu, kai lenktynių trasoje savo prototipus bandė ir kitos kompanijos. Tad tą patį kelią dalinosi ir dyzeliniai miesto visureigiai, ir superautomobiliai. Kadangi Niurburgringo trasos vadovybė yra uždraudusi per šias sesijas automobilių gamintojams matuoti rato įveikimo laiką, gamintojai priversti startuoti ir finišuoti techninėje zonoje. Tad viso rato važiuojant be sustojimo įveikti nepavyksta, o drauge tai reiškia, kad „Tesla Model S“ gali būti ir greitesnis.

Liudininkai pasakojo, kad „Model S“ be didesnio vargo apvažiuodavo 500-600 AG superautomobilius, be to, po kelių įveiktų ratų elektromobilis nė kiek nesulėtėjo. Ankstesni bandymai rodė, kad po kelių ratų „Tesla“ privalėdavo stoti dėl įsijungusio avarinio režimo – greičiausiai dėl perkaistančių baterijų.

Visgi oficiali bandymų sesija dar laukia, tad klausimas, kokį laiką iš tiesų pademonstruos JAV gimęs elektromobilis, išlieka atviru.