Tai, kad kompanija nusprendė pagaminti hibridinį automobilį, natūralus žingsnis – „Lamborghini“ žengia „Ferrari“ ir „Porsche“ pavyzdžiu. Pastarosios kompanijos taip pat susitelkė į ekologiškesnių automobilių gamybą.

„Lamborghini“ turi sumontuotą papildomą 48 voltų motorą prie pavarų dėžės. Toks sprendimas suteikia papildomas 34 AG V12 formos vidaus degimo varikliui, be to, jis padeda įsukti vidaus degimo varikliui kai automobilis užvedamas, taip pat, nuspaudus akceleratorių, šis variklis garantuoja, kad sukimo momentas juntamas ir nuo žemų sūkių.

Ir visą tai „Lamborghini“ daro nusprendę į automobilį nemontuoti įprastos ličio jonų baterijos, o pasitelkti superkondensatorių. Šis, kaip aiškina gamintojas, yra triskart galingesnis nei to paties svorio baterija, arba triskart lengvesnis nei baterija, galinti generuoti tą pačią galią. Svoris – ypač svarbus aspektas gamintojui, kurio kuriami automobiliai privalo važiuoti labai greitai.

Kai tik naudojami stabdžiai, superkondensatorius visuomet įkraunamas, tad jame nuolatos yra sukaupta energijos, reikalingos norint, kad „Sian“ skrietų keliu.

Bendra jėgainės galia siekia 819 AG, o tai leidžia „Sian“ skrieti nuo 0 iki 100 km/val. per 2,8 sek.

Norintiems įsigyti pirmąjį „Lamborghini“ hibridą teks paskubėti, nes bendrovė rengiasi pagaminti viso labo 63 „Sian“ modelius. Pastaruosius visus savininkai galės padailinti pagal savo pageidavimus. Neoficialiais duomenimis sakoma, kad naujas „Lambo“ kainuoja apie 3 mln. eurų, o taip pat teigiama, kad visi automobiliai jau turi savininkus.

Beje, akylesni galėjo pastebėti, kad Frankfurto automobilių parodoje pristatyto modelio visas pavadinimas yra „Sian FKP 37“. Šitaip „Volkswagen“ grupei priklausanti bendrovė nusprendė atiduoti pagarbą neseniai mirusiam Ferdinandui Karlui Piechui – raidės pavadinime reiškia „Volkswagen“ grupės lyderio inicialus, o skaičiai – gimimo metus, mat F. Piechas buvo gimęs 1937 m.